Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان به طول چهار هزارو ۵۰۰ متر و با هدف گازرسانی به ۱۸۱ واحد صنعتی و ایجاد چهار هزار فرصت شغلی و افتتاح پروژه گازرسانی به بیمارستان ارتش زاهدان به طول ۳۰۰ متر است.

وی گفت: عملیات گازرسانی به شهر محمدان با هدف بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۵۰ خانوار و مساحت ۱۰ هزارو ۳۰۲ متر، افتتاح پروژه گازدار کردن زندان مرکزی ایرانشهر به مساحت ۲۰۰ متر و عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بزمان ایرانشهر با ۶۵ هزار متر به منظور بهره‌مندی هزار و ۳۵۴ خانوار از دیگر طرح‌های در دست افتتاح به مناسبت هفته دولت در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: همچنین عملیات کلنگ زنی پروژه گازرسانی به محور کوره داران - ابتر ایرانشهر به طول ۴۱ هزار متر و با هدف گازرسانی به ۴۴ واحد صنعتی در این هفته انجام خواهد شد. 

۹۹۲۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با حضور منظور و هیات همراه در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  در حاشیه آیین افتتاح این طرح گفت: پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی ادامه داد: ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان جدید صنعتی از جمله تامین برق صنایع جدید و کارگاه های صنعتی و کاهش تلفات برق از مهمترین اهداف ایجاد این پست است.

وی به مشخصات فنی طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت این پست۲ در ۳۰ مگاوات آمپر، دارای ۲ دستگاه فیدر ترانس و دارای ۱۲ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به دیگر اهداف ایجاد این پست اشاره کرد و گفت: تامین برق مطمئن، پایدار و مستقل جهت مصارف صنعتی شهرک صنعتی دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی