Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:58:44 GMT

پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۸۵

عضو هیئت تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جزئیاتی از روند تفحص از این ۲ باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره آخرین روند تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: هیئت تفحص  تمام اسناد، مدارک، سوابق و همچنین مصارف 10 سال گذشته دو باشگاه را مورد بررسی قرار داد است و در این رابطه گزارشی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حدود 130 صفحه گزارش آماده و تدوین شده است، افزود:این گزارش شامل مسائل مختلفی از جمله منابع، بازیکنان، قراردادها، مطالبات، شکایات بین‌المللی و همچنین ضعف مدیریتی می‌شود.

به گزارش تسنیم، عضو هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه گزارش مذکور احتمالا ظرف 10 روز آینده به جلسه علنی ارجاع می‌شود، ادامه داد:گزارشی که تهیه و تدوین شده ، چندین هزار صفحه اسناد، مدارک و پشتیبان دارد که به جلسه علنی ارجاع می‌شود ؛ در جلسه علنی قرائت  شده و نظر نمایندگان را اخذ می‌کنیم و پس از جمع بندی نهایی آن را به دستگاه قضا ارسال می‌کنیم.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: در گزارش مذکور نام کلیه افراد متخلف آورده شده است که شامل مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران مرتبط و ...می شود؛ در صورت تأیید تخلفات تمامی افراد از طریق قضایی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای‌ پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار فرابورس ایران آغاز شد تا ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد