Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه شهر آبیک، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار،داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
امام جمعه آبیک در این دیدار گفت: شروع هفته دولت با حضور در منزل شهدا اقدام بسیار پسندیده‌ای است و نشان می‌دهد دولتمردان برای شهدا و خانواده‌های آنها جایگاه والایی قایل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسینی میر امینی افزود: خانواده شهدا با روحیه جهادی و تحمل سختی‌های بسیار نقش موثری در پرورش این گوهرهای گرانبها داشته‌اند و باید همه مسئولان تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری به آنها به کار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی به خاطر روحیه جهادی خانواده‌های ایرانی که در هشت سال جنگ تحمیلی تجلی یافت، فکر تجاوز به ایران اسلامی را در سر نمی پروراند و باید همه قدردان امنیت امروز در سایه فداکارهای خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

۹۹۲۵* ۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران اسلامی تجاوز خانواده خانواده های شهدا معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود