Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به مشکلات زیست محیطی آرادکوه گفت: پیگیر رفع این مشکلات هستیم و هیچ موردی به اندازه حفظ سلامت مردم برای دولت حائز اهمیت نیست.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان ری در کهریزک طی سخنانی بیان کرد: فرماندار ری از بدو ورود مطالبه‌گری خوبی در خصوص مشکلات این شهرستان داشته و از شهردار کهریزک به واسطه داشتن روحیه عملیاتی و برنامه محوری قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی ادامه داد: طرح های افتتاحی امروز در شهرستان ری شامل سالن مدیریت بحران، افتتاح ساختمان مرکز اورژانس و بوستان های مختلف حاکی از آن است که نقشه‌های دشمنان مبنی بر دلسرد کردن مردم از انقلاب بی نتیجه بوده و شکست خورده و نشان دهنده بالندگی و رشد انقلاب است.

استاندار تهران یادآور شد: نگاه دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های کم برخوردار و روستاها نگاهی ویژه است و تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به روستاها و شهرها ناشی از همین نگاه خاص است.

وی تصریح کرد : مسئولین شهر کهریزک با مطالبه گری نباید اجازه سرریز مشکلات شهر تهران به کهریزک را بدهند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: در اولین هفته بعد از اتمام هفته دولت پیگیر مشکلات زیست محیطی مرکز آرادکوه خواهیم بود و هیچ موردی به اندازه حفظ سلامت مردم برای دولت حائز اهمیت نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران كهريزك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرریز چهار سد طی دو ماه اخیر در کردستان

 محمدمعززاده مردوخی در خصوص وضعیت آب ذخیره پشت سد‌های استان، گفت: با توجه به دو جبهه اخیر بارندگی که از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده بود، متوسط بارندگی استان در فروردین ماه سال‌جاری ۲۹ میلی‌متر بود که بیشترین میزان بارش در شهرستان بانه با حدود ۸۱ میلی‌متر و کمترین آن در بیجار و دیواندره به میزان ۱۱ میلی‌متر بود.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان اضافه کرد: این بارش‌ها منجر به افزایش ۲۹ درصدی رواناب و بالابردن حجم آب رودخانه‌ها شده است که البته این رقم نسبت به درازمدت ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: این بارندگی‌ها منجر به سرریز سد‌های عباس آباد بانه، چراغ‌ویس سقز، گاران مریوان و سد آزاد شد و با توجه به جبهه بارشی پیش‌رو انتظار می‌رود سد‌های قشلاق سنندج و زیویه شهرستان کامیاران نیز بزودی سرریز کنند.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان نیز هشدار داد و اظهار کرد: نظر به حجم بارش‌های زیاد و احتمال جاری شدن سیل، اطلاع رسانی‌های لازم از طریق روابط عمومی این شرکت و ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان، مکرراً صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت مالی و جانی ناشی از وقوع سیل، گزارش نشده است.

وی ذخیره آب سد‌های استان را حدود ۶۵ درصد دانست و گفت: در حال حاضر ذخیره آب سد‌های استان حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب است و درصد پرشدگی سد‌های استان در مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • سد «سقزچی» سرریز شد / وضعیت مطلوب سدهای معیشتی نمین
  • سرریز چهار سد طی دو ماه اخیر در کردستان
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!