Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:10:12 GMT

۱۰۲۶ پروژه هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۹۰۱

۱۰۲۶ پروژه هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست استانداری گیلان گفت: هزار و ۲۶ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع امروز در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های هفته دولت در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت در شرایط هجمه‌های کنونی دشمن است و بیان کردن خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است گفت: هفته دولت را که مزین شده به نام اسوه‌های مدیریتی همچون شهیدان رجایی و باهنر است را گرامی می‌دارم و به روح بلند امام راحل و نیز شهدای انقلاب سلام و درود می‌فرستم.

زارع پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ استانی همچون راه‌آهن رشت-قزوین به صورت ملی اجرا شده است که بررسی اجمالی این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت دوازدهم به این استان است.

300 واحد راکد و نیمه‌راکد گیلان به چرخه تولید باز می‌گردندوضعیت درآمد سرانه مردم گیلان نامطلوب استمیزان صادرات از استان گیلان 20 درصد کاهش یافت

وی از افتتاح هزار و 26 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 536 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در گیلان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این میزان پروژه می‌تواند گواهی بر باطل بودن ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در این کشور باشد و قطعاً پروژه‌های نیمه تمام دیگر نیز با همان عزم برای بهره‌برداری پیگیری می‌شوند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های ذکر شده خاطرنشان کرد: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی تأمین شده است و این امر نشانگر اهتمام همه جانبه دولت، ملت و نشانه هم‌افزایی‌های جمعی برای اعتلای ایران اسلامی است.

زارع ضمن تقدیر از مشارکت مردم در روند توسعه استان، همراهی بخش خصوصی و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: تعامل، وفاق و همدلی خوبی که در استان گیلان وجود دارد همچنین تلاش‌های اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات انجام شده بسیار مؤثر است.

سرپرست استانداری گیلان نمایش جلوه‌های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با در نظر گرفتن تعاملات و همدلی‌های خوب ایجاد شده باید با کمک اصحاب رسانه برای نمایش جلوه‌های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت، تقویت و تحکیم انسجام ملی بیشتر تلاش کرد.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ترافیکی با اشاره به تقاطع غیر همسطح معلم اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر، ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در حال احداث است.

هوشیار افزود: عملیات عمرانی احداث پل معلم باهدف کاهش ترافیک معابر و تسهیل در دسترسی به فرودگاه به طول ۶۳۰ متر و عرض ۱۶ متر در بافت متراکم شهری تداوم دارد.

وی از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر با بهره‌گیری از روش سگمنتال با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است. این پل با طول عرشه ۱۶ متر عریض‌ترین پل سگمنتال کشور خواهد بود و در خرداد ماه مطابق برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با بیان اینکه استحکام پل‌های سگمنتال بیشتر از دیگر پل‌ها است، افزود: ۶۰ فقره از قطعات پیش ساخته (سگمنتال) عرشه این پل روگذر در کارخانه تولید شده است.

یعقوب هوشیار تقاطع غیرهمسطح قراملک را دیگر پروژه‌های ترافیکی شهرداری در غرب تبریز خواند و تصریح کرد: عملیات عمرانی پروژه روگذر قراملک به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر، ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی بی وقفه تدوام دارد و با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح در خرداد شاهد روان سازی ترافیک شهری در این محدوده خواهیم بود.

هوشیار با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی دوربرگردان حیدرآباد به پاسداران خاطر نشان کرد: پروژه دوربرگردان حیدر آباد به اتوبان پاسداران با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان یکی از مطالبات اهالی منطقه حیدر آباد است و هدف از اجرای این تقاطع غیر همسطح، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر و دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (طرح تبادل ارس) است.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی تقاطع غیرهسمطح خلعت‌پوشان خبر داد و افزود: پل خلعت‌پوشان با سازه قوسی فلزی به طول ۱۰۰ متر و به عرض ۱۷.۵ متر و در راستای ایجاد دسترسی‌های جدید در شهرک خاوران اجرایی می‌شود.

گفتنی است علاوه بر این چهار پل، تقاطع غیر همسطح شهید حیدری نیز در فاز دوم پل ولایت در حال اجرا شدن است و شهرداری تبریز برای احداث ۵ پل جدید ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

کد خبر 6062842

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه