Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:21:28 GMT

تمام روستاهای خوسف تا پایان سال ۹۹ گازرسانی می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۹۴۹

تمام روستاهای خوسف تا پایان سال ۹۹ گازرسانی می شود

شفیعی گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان خوسف تا پایان سال ۹۹ از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد شفیعی»، صبح امروز (2 شهریور) در دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف به مناسبت اغاز هفته دولت، اظهار داشت: هقفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات مسئولان به مردم است؛ باید قدر این فرصت ها را دانست و همواره به مردم خدمت رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خوسف با اشاره به اعتبارات کم شهرستان برای اجرای پروژه ها، گفت: تلاش همه مدیران علی رغم کمبود امکانات و اعتبارات زیاد بوده، لذا باید این خدمات را قدر دانست.

 

شفیعی با بیان اینکه تاکنون پروژه ای کلان و اعتبارات کلان چندانی برای شهرستان در نظر گرفته نشده است، افزود: همزمان با هفته دولت تعداد ۶۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان افتتاح می شود و ۲ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: نگاه شهرستان بر پروژه ها زیرساختی متمرکز است که در سال های آینده سبب اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد؛ یکی از پروژه ها؛ گاز رسانی است که با تلاش پیمانکاران ۱۰۰درصد روستاهای خوسف تا پایان سال 99 از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

وی گفت: پروژه های کشاورزی و قنوات، حوزه عشایر و راه پروژه هایی هستند که در یکی از روزهای هفته دولت با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح می شود.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف جدیدالتاسیس و چارچوب اصلی اداری و اعتباری آن هنوز شکل نگرفته است، بیان کرد: ۵۵ مصوبه استاندار خراسان جنوبی در سفر به این شهرستان در سال جاری و تا پایان سال ۹۹ باید عملیاتی شود.

 

گفتنی است صبح امروز مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خوسف به مقام شامخ شهدای خوسف ادای احترام و گلزای شهدای این شهرستان را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد روزنامه روز جهانی مساجد هفته دولت عید غدیر خم مسجد عید غدیر اردبیل شیراز مساجد خوسف فرماندار خوسف خراسان جنوبي بیرجند هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور

تیزر مستند «بارگادون» ساخته ابراهیم شفیعی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «بارگادون» به آداب و رسوم خوشه‌چینی انگور و تهیه کشمش در شهرستان اسفرورین می‌پردازد.

در شهرستان اسفرورین انگور تازه‌فروشی نمی‌شود بلکه انگور‌ها طی فرآیندی به کشمش تبدیل و سپس به فروش می‌رسند.

در شهریورماه در شهر اسفرورین انگور‌ها را می‌چینند و در معرض آفتاب قرار می‌دهند تا به کشمش تبدیل شود، به این فرآیند «بارگادون» گفته می‌شود.

اسفرورین یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های تات‌نشین ایران است و مردم آن به زبان تاتی از زبان‌های ایرانی شاخه شمال‌غربی سخن می‌گویند. پیشینه این زبان به دوران ماد‌ها بازمی‌گردد.

«بارگادون» تازگی به جشنواره فیلم اقوام ایرانی راه یافته است.

عوامل این مستند عبارتند از: تحقیق، نگارش و کارگردان: ابراهیم شفیعی، تهیه کننده: علیرضا، ولی پور، مدیر تصویربرداری: محمد معدنی، آهنگساز: اکبر بلالی، تدوین: ابراهیم شفیعی و سحر برجی حسن کیاده، صداگذاری: محمدحسن صفابخش، صدابردار: سیدجلال سعادت‌یار، مشاور پروژه: دکتر عمران رحیمی‌فر، طراح پوستر: محمدحسن صفابخش.

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز