Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبری فرانس 24 تاکید کرد: فشار آمریکا بر روی ایرانیان تاثیرگذار نخواهد بود.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز جمعه پس از دیدار با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه در پاریس به سوالات شبکه خبری فرانس 24 پاسخ داد.

به گزارش  ایرنا به نقل از فرانس 24، ظریف گفته که پیشنهادهای رئیس جمهوری فرانسه، پیشنهادهای خوبی برای نجات توافق هسته ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه خبری نوشت: ظریف از پیشنهادهای رئیس جمهوری فرانسه که در حال افزایش تماس های خود با تهران برای تلاش برای نجات توافق هسته ای ایران است، استقبال کرد.

وی گفت: امروز ما همچنان به گفت و گوهای خود با مکرون ادامه می دهیم.

فرانس 24 افزود: به گفته وزیر امور خارجه ایران، آنها "در مسیری صحیح در مورد این که اروپا چگونه می تواند به تعهدات هسته ای خود عمل کند حرکت می کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرانسه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان

من بعید می‌دانم ما بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم. ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم و این اختلافات را از حالت تنش آفرین که باعث می‌شود دیگر کشور‌ها نتوانند با ما رابطه خوب داشته باشند خارج کنیم. ما قبلا درباره افغانستان و عراق با آمریکا مذاکره کردیم، الان باید درباره غزه در جایگاه حمایت از مردم غزه مستقیما در مذاکرات حضور داشته باشیم و نمی‌توانیم این کار را واگذار کنیم، نمی‌توانیم منافع ملی و مقاومت را برون سپاری کنیم. خود ما باید حضور داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!