Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@09:13:22 GMT

اولین کارخانه تولید شمش روی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۹۷۶

اولین کارخانه تولید شمش روی در کرمان

صبح امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، فرماندار و امام جمعه بم نخستین کارخانه تولید شمش روی در شهرستان بم افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، "بابک اسماعیلی" سرمایه گذار این پروژه در مراسم افتتاح پروژه‌های کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون اظهار کرد: ۲۰۶ نفر به صورت مستقیم در معدن روی خان خاتون مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر تلاش جمعی و کار تیمی افزود: کارخانه تولید شمش روی اولین کارخانه در استان کرمان است که سنگ روی را تبدیل به شمش روی می‌کند و روزانه تولید ۵۰ تن شمش روی را خواهیم داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد قطعات این کارخانه در شهرک صنعتی کرمان ساخته شده و ما "آراندی" قوی و مجموعه جوان و پویایی داریم و اکثر موارد استفاده شده در این کارخانه ایرانی و بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: توان ساخت کارخانه‌های تولید شمش مس و روی را داریم که این موارد همه به معنای تولید شغل است.

سرمایه گذار کارخانه شمش روی ابارق (شهرستان بم) با اشاره به اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل، شغل است، افزود: خوشحال هستیم از اینکه توانستیم ایجاد شغل و گسترش فضای کاری و انتفاع مالی داشته باشیم و در این مجموعه‌ی کامل، از خاک معدن شمش روی ۹۹.۹۸ درصد تولید خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: فرماندار و ادارات شهرستان بم به کار ما سرعت داده اند و در چارچوب قانون کار کرده ایم، اما بیش از دو سال است که برای یک پروژه در سیستم کشور متوقف شده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: مجموعه ما توان ساخت هزاران متر سالن کارخانه تولید شمش روی و مس را دارد و تنها نیاز به یکسری مجوز‌ها داریم و درخواست ما این است که توان ما دیده شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شمش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد