Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@19:16:08 GMT

عوارض آزادراه تهران- پردیس ۵۰۰ تومان گران شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۰۶۲

عوارض آزادراه تهران- پردیس ۵۰۰ تومان گران شد

سعید غفوری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افزایش قیمت طی دستورالعمل افزایش نرخ برای عوارضی‌های کل کشور ابلاغ شده است و افزایش نرخ اعلام شده در این آزاد راه از اول شهریور ماه اعمال می‌شود.

مدیر عامل آزاد راه تهران و پردیس با اشاره به مخالفت خود با افزایش نرخ عوارض این آزاد راه خاطر نشان کرد: افزایش نرخ عوارض آزادراه بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی و به منظور تسریع در پرداخت بدهی‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تمامی آزادراه‌های کشور  سالیانه اعمال می‌شود که سال گذشته در این آزاد راه افزایش قیمت نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری گفت: افزایش نرخ آزاد راه از اردیبهشت ماه سال ۹۸ به ما ابلاغ شده بود و ما پس از گذشت چند ماه این این افزایش را اعمال می‌کنیم.

گفتنی است بر اساس این ابلاغیه از این پس مبلغ پرداختی برای سواری ۵ هزار تومان، وانت ۶ هزارتومان، مینی بوس ۵۵۰۰ تومان، کامیونت ۸۵۰۰ تومان، اتوبوس ۱۰ هزار تومان، کامیون دو محور ۹ هزار تومان، کامیون ۳ محور ۱۱ هزار تومان و تریلی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آزاد راه اتوبوس بخش خصوصی سرمایه گذاران وزارت راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران