Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی به نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی فنلاند انتقاد کرد و نسبت به اعزام تیم بدون مربی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ایران در رشته اسکیت کار خود را در جام جهانی فنلاند به پایان رساند. در این مسابقات سه نماینده ایران مسابقه دادند که یک نفر اصلا مسابقات را شروع نکرد و دو نفر دیگر با قرار گرفتن در جایگاه‌های 127 و 103 در بین 129 نفری که مسابقه دادند، نتایج بسیار ضعیفی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در این زمینه حضور آنها بدون مربی در محل مسابقات بود. فدراسیون ایران هنریک آواکیان مربی این تیم را به فنلاند اعزام نکرد و از طرف دیگر مطابق با گفته ناصر رسولی، مدیر تیم های ملی تیراندازی یک مربی ارمنستانی کنار تیم ملی حضور داشت و مشکلاتی در اعزام آواکیان به وجود آمده بود.

با این حال آواکیان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نشدن به فنلاند گفت: یکی از دلایل آن کمبود بودجه فدراسیون و دیگر قبول نکردن شرایطی بود که به عنوان مربی تعیین کرده بودم. قرار بود فدراسیون به این شرایط فکر کند اما هنوز جواب نداده است.  

او با بیان اینکه در صورتی با تیم ملی همکاری می‌کنم که تمام شرایطم را قبول کنند، افزود: تیم ملی را با رکورد مشخصی تحویل گرفتم و بعد از 6 ماه با امتیاز بهتری تحویل دادم و الان احساس کردند که شاید با آن امتیاز مربی لازم ندارند با این حال نتایجشان مشخص کرد که به مربی نیاز دارند یا نه.

ورزشکاران را مغرور کرده‌اند

آواکیان با بیان اینکه اعزام مربی همراه تیم ضروری است، گفت: بودجه زیادی خرج تیم می‌شود تا بازیکنان به نتیجه برسند اما 10 روز آخر قبل از اعزام همه چیز را خراب کردند. آنقدر این بازیکان را مغرور کردند که فکر کردند قهرمان جهان هستند و می‌توانند در فنلاند بدون مربی هم  اول شوند ولی دقیقا نتیجه برعکس شد. پلکانی بالا آمده بودیم و به سقف رسیدیم اما سقوط کرد. نمی‌دانم کسی دیگر تصمیم گیرنده است یا نه ولی در این 7 ماه تمرین و اردو هم وقت ما را گرفتند و هم پول را هدر دادند. مانده ام چرا رامتین بشارتی که 6 ماه رویش سرمایه‌گذاری کردند مسابقه‌اش را شروع نکرد.  

هیچ پیشرفتی در تیراندازی به اهداف پروازی نداشتیم

این مربی در مورد نتایج تیم‌های ملی تراپ و اسکیت در جام جهانی فنلاند گفت: نتیجه بازیکنان تراپ اصلا خوب نبود. سال 1380 در تیم ملی بودیم و الان بعد از 20 سال ورزشکاران دوباره همان امتیازات و حتی پایین تر را کسب کردند و هیچ پیشرفی نداشتند. در اسکیت هم شرایط خوب نیست.

او در مورد نفرات اعزامی در اسکیت بیان کرد: در ایران کلا 10 نفر خوب در این رشته حضور دارند که سه نفر اول همین ورزشکاران اعزامی بودند، سایر نفرات با آنها خیلی تفاوت دارند. برای این اعزام هم دو مسابقه انجام دادند و این سه نفر اول تا سوم شدند.

امکان ندارد تیمی بدون مربی اعزام شود

آواکیان بیان کرد: نمی‌دانم اعزام تیم بدون مربی نظر چه کسی بوده است اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا وقتی که بودجه صرف بازیکنان می‌شود روز آخر کسی پشتیبانشان باشد چون امکان ندارد تیمی را بدون مربی جایی، مخصوصا جام جهانی بفرستند.

مربی ارمنستانی در فنلاند کنار تیم ایران نبود

او در مورد اینکه گفته شده یک مربی ارمنستانی در جام جهانی کنار تیم بود، بیان کرد: این مربی ارمنستانی  نه با تیم رفته و نه در مسابقات کنار تیراندازانمان بود. با او تماس گرفتم و گفت بعد از تمام شدن کار تیمش به ارمنستان برمی‌گردد. این مربی را خودم یک هفته به ایران آوردم و کارش که تمام شد از ایران رفت.

آواکیان در واکنش به صحبت‌های مدیر تیم‌های ملی که گفته بود مربی ارمنستانی بعد از پایان کار تیم خود، کنار ملی‌پوشان ایران قرار می‌گیرد، گفت: خیر. چنین چیزی نبوده و اشتباه گفتند. من به آنها گفتم که این مربی برای دو روز و با تیم خانم‌های ارمنستان به فنلاند می‌رود و چون با هزینه ارمنستان رفته باید به کشورش برگردد، مگر اینکه فدراسیون ایران هزینه بلیت، هتل، حق‌الزحمه و دیگر مخارجش را متحمل شده باشد.   

او در این مورد افزود: این مربی ارمنستانی را یک هفته به ایران آوردم تا به تیم کمک کند اما فدراسیون فکر کرد مربی تیم ایران است و زمانی که با هزینه ارمنستان به فنلاند رفته، می‌توانند برای تیم ایران هم از او استفاده کنند در صورتی که نمی‌دانند یک مربی نمی‌تواند دو کشور را هدایت کند.

وقتی برمی‌گردم که شرایطم را قبول کنند

مربی تیم ملی اهداف پروازی اسکیت قبول کردن برنامه‌اش را شرط ادامه همکاری با تیم ملی اسکیت عنوان کرد و افزود: هر مربی برنامه‌ای ارائه می‌دهد که در صورت موافقت فدراسیون تا آخر باید اجرا شود نه اینکه وسط راه بگویند، نمی‌توانیم. فدراسیون ایران برنامه‌ام را از اول قبول کرد اما در ادامه گفت اجرا نمی‌کنم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی