Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گفته روستائیان هیچکس به آنها درباره بالا آمدن آب هشدار نداده و همه وسایلشان زیر آب مانده است.

سد گتوند بلندترین و آخرین سد بر روی رودخانه کارون، در ۱۰ کیلومتری شهر گتوند در خوزستان است که مرداد سال ۹۰ آبگیری را آغاز کرد.

دریاچه این سد در محدوده شهرستان های لالی و مسجدسلیمان، باعث شده که ۴۱ روستا در آبگیری سد پیش از این به زیر آب برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان خوزستان سد گتوند روستای مسجدسلیمان رودخانه کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تشریح وضعیت پسماند شهرستان، ساماندهی محل دفن پسماند در کوتاه مدت، تفکیک از مبدأ، استقرار دستگاه بازیافت را ضروری دانست و به اجرای آن تأکید کرد. 

او خواستار اجرای الزامات از قبیل جانمایی، اخذ مجوز زیست‌محیطی محل دفن در برنامه دراز مدت از شهرداری‌ها شد.

رمردان ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های که برای رفع مشکلات موجود از طریق مسئولان صورت می‌گیرد، شهرداران می‌بایست نگاه مدیریتی خودشان را در رابطه با حل مسائل پسماند شهری و رفع امورات حوزه مسئولیتی خود تغییر دهند تا شاهد یک اتفاق و اقدام خوب برای شهروندان عزیز در منطقه باشیم. 

به گفته او موضوعاتی همچون نخاله‌های ساختمانی، سگ‌های ولگرد، انباشت مصالح در خیابان‌ها و معابر شهری و مدیریت پسماند، از مهمترین مسائل محیط زیستی شهرستان گتوند است که می‌تواند نارضایتی عموم را بیشتر کند و نیاز است شهرداران با جدیت بیشتر و تلاش دوچندان نسبت به انجام وظایف خود اقدامات نتیجه بخشی نشان دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند به لزوم ساماندهی پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند به عنوان یکی از مصوبات مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: جمع آوری مصالح انباشته شده در سطح شهر و جمع آوری نخاله‌های انباشت شده در معابر و خیابان‌های شهری، لزوم افزایش تعداد باکس‌های پسماند در سطح شهر‌ها و... از جمله مهمترین مصوبات مورد مطرح و تصویب شده در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان