Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:45:26 GMT

مرگ دردناک نصاب غلطک در ساوه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۲۰۵

مرگ دردناک نصاب غلطک در ساوه

روز گذشته یک تعمیرکار و نصاب غلطک مرکز معاینه فنی شهرستان ساوه در حین کار دچار مصدومیت شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ " پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 15 روز گذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر فوت تعمیرکاری در مرکز معاینه فنی شهرستان ساوه، بلافاصله گشت انتظامی این شهرستان در محل حادثه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه از محل حادثه، مشخص شد فردی که به عنوان تعمیرکار و نصاب غلطک خودروهای سنگین در مرکز معاینه فنی شهرستان ساوه مشغول فعالیت بوده است در حین نصب دستگاه غلطک به داخل ریل غلطک کشیده شده و جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرگ ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان