Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-23@21:59:04 GMT

پیش بینی کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۲۲۳

حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، با تأکید بر نظریه ۸۰/۲۰ خود مبنی بر اینکه تحریم‌های خارجی تنها ۲۰ درصد مشکل را ایجاد کرده و ۸۰ درصد مشکلات در اثر تحریم‌های داخلی است و اگر تحریم‌های داخلی حل شود خود به خود تحریم‌های خارجی هم برطرف خواهد شد گفت: شاهد مثال این موضوع را در بازار خودرو خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جدی وارد پرونده بازار خودرو شده و افراد مؤثری را از مراکز تولیدی ، تجاری و اداری ذی مدخل بازداشت کرده است که به زودی تأثیرات خود را در بازار خودرو به وجود خواهد آورد گفت: با توجه به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه بامافیای خودروی داخلی که نقش اصلی را در تلاطم قیمت خودرو دارند به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

منبع: تسنیم

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار بازار خودرو اخبار خودرو خودرو ارزان می شود یا گران کاهش قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!

امیرمسعود عابدین: بازار SUV و شاسی‌بلندها در دهه اخیر بسیار پرطرفدار شده است. با اینکه پیکاپ‌ها همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها در ایالات متحده قرار دارند، اما بخش SUV در جایگاه دوم قرار گرفته و ۴۶ درصد از فروش خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ را تشکیل می‌دهد. در کنار برندهای آلمانی، برخی از خودروسازان آمریکایی مانند کادیلاک و لینکلن می‌توانند هزینه‌های مختلفی را برای مالکین ایجاد کنند. گران‌ترین خودروی آمریکایی از نظر هزینه نگهداری در سال ۲۰۲۴، کادیلاک اسکلید ESV است.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت مدل پایه این شاسی‌بلند لوکس از ۸۹٬۸۹۰ دلار شروع می‌شود. اگر مدل پرفورمنس V را انتخاب کنید، قیمت‌ها بسیار بالاتر می‌رود و به ۱۵۷٬۲۹۰ دلار می‌رسد. اسکلید ESV با هزینه تعمیر و نگهداری سالانه ۱۱۲۷ دلار (معادل ۷۳ میلیون تومان)، گران‌ترین وسیله نقلیه آمریکایی محسوب می‌شود. با این حساب نگهداری از این خودرو کمتر از ۱درصد قیمت خودرو در هر سال هزینه برمی‌دارد.

این خودرو همچنین با هزینه نگهداری ۱۲٬۹۳۸ دلار (معادل ۸۴۰ میلیون تومان) برای ۱۰ سال اول، جزو پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی به حساب می‌آید. پس از مدتی تحقیق، مشکل رایج و خاصی در اسکلید ESV ۲۰۲۴ پیدا نشد و این پرچمدار کادیلاک نسبت به مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و و لندروور از کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است.

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴ در رتبه دوم پس از اسکلید ESV قرار دارد که هزینه نگهداری و تعمیر آن ۱۰۸۹ دلار (معادل ۷۰ میلیون تومان) در سال است. در حالی که این مقدار کمی کمتر از میانگین شاسی‌بلندهای لوکس است (۱۱۲۷ دلار در سال)، اما همچنان بیش از ۴۰۰ دلار بیشتر از میانگین کلی صنعت است. نویگیتور با هزینه ۱۲۱۱۱ دلار در ۱۰ سال، پایین‌تر از کادیلاک اسکلید قرار می‌گیرد.

لینکلن نویگیتور در چند سال گذشته از نظر قابلیت اطمینان عملکرد چندان خوبی نداشته است و با امتیاز ۲۵۹ مشکل در هر ۱۰۰ وسیله نقلیه، در رتبه دوم خودروهای غیرقابل‌اعتماد قرار دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898695

دیگر خبرها

  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها