Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فیض الله پاسره  در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم، افزود: با هدف بررسی طرح ها، پیگیری مشکلات و رفع آنها وزیر نیرو طی ماه جاری به استان سفر می کند.

پاسره با اشاره به پروژه فاضلاب تنگاری، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰۰ خانوار در حال اجرا بوده و هم اکنون قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسره خاطرنشان کرد: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیروهای تحصیل کرده استان انجام می شود.

پاسره  فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، گفت: در هفته دولت در زمینه آب روستایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی، تصفیه آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از ۳ پروژه ملی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۴ پروژه استانی با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان در هفته دولت عملیاتی می شود. همچنین ۲۲ هزار نفر در پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ذینفع خواهند شد.

وی افزود: در زمینه پروژه های استانی نیز قریب به ۳۰۰۰ نفر از خدمات آبفای روستایی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان با اشاره به اجرای پروژه های آب و فاضلاب در استان، اظهار کرد: پروژه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب سی سخت برای جمعیت ۱۰ هزار نفری و در نهایت با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی طی هفته آتی به بهره برداری می رسد.

پاسره در واکنش به گلایه ها از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه آب سرفاریاب، گفت: این پروژه بزرگ با حساسیت جدی ما برای تامین بهترین تجهیزات مدتی طولانی شد اما خوشحالم کاری تحویل مردم می شود که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده و هم اکنون این پروژه با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال هم اکنون در مدار بهره‌برداری است و آب بسیار باکیفیت و سالم برای مناطق شهر و روستاهای سرفاریاب تولید و عرضه می شود.

کد خبر 4699842

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد