Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی پروژهای عمرانی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که صبح امروز  در  اتاق بازرگانی البرز برگزار شد با تبریک هفته دولت اظهار داشت: وفاق، همدلی، اتحاد و انسجامی که در حال حاضر در استان البرز وجود دارد مثال‌زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به واسطه خرد جمعی و کار تیمی که در بخش‌های مختلف البرز به ویژه اقتصادی وجود دارد، فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید به درستی درک شده و به در حال اجراست.

استاندار البرز بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری فعالان اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، بیان کرد: همراهی دستگاه قضا و رویکرد نوینی که در راستای تحقق شعار سال دارد، نشان از جلوداری این دستگاه در تسهیل و رفع موانع تولید است.

تهران| 120 پروژه با محوریت عمران شهری و روستایی در شهرری افتتاح شداصلاح 90 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد؛ 10 پروژه راهداری افتتاح می‌شود‌1886 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز ظرفیت‌های بزرگی در حوزه‌های طبیعی اقتصادی دارد، عنوان کرد: منطقه ویژه پیام نیز یکی از این فرصت‌های ارزشمند است که در جهت پیشرفت و شکوفایی صنعت و تجارت تاثیر به سزایی دارد.

وی گفت: با بسترسازی که در استان صورت گرفت، در 3 ماهه اول سال 98 با رشد 70 درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم، همچنین با تدابیری که اندیشیده شد و همراهی صاحبان تولید و صنایع از سال گذشته تاکنون علی رغم شرایط موجود، هیچ تنش و تجمعی در حوزه کارگری نداشتیم.

شهبازی با بیان اینکه براساس پیگیری‌های صورت گرفته، موانع ایجاد نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی البرز برداشته شده و مردم استان بزودی از این امکان برخوردار می شوند،تصریح کرد: راه اندازی گمرک اشتهارد نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

وی گفت: اکنون در البرز عزم جدی برای کسب رضایت‌مندی مردم و به ویژه فعالان حوزه اقتصاد وجود دارد و برای تبادل نظر مستقیم با صاحبان صنایع، تجار، تولیدکنندگان و لینک ارتباطی در پورتال استانداری ایجاد شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه یازدهمین استان کشور از حیث جمعیت هستیم، گفت: برخلاف رشد سریع جعیت در البرز در بهار 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 1.6 درصدی نرخ بیکاری در استان بودیم.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت امسال در البرز بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان طرح و پروژه آماده کلنگ‌زنی و افتتاح است که از این مقدار، بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

شهبازی با بیان اینکه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خاطرنشان کرد: با اهتمام ویژه ای درصدد رونق تولید البرز هستیم و براساس سخنان رییس جمهور با اتحاد و انسجام استکبار را به زانو درآورده و از تحریم ها عبور میکنیم.

وی گفت: امید است خزان اقتصادی کشور با اتحاد و همدلی پایان یابد و هر چه سریع تر موجبات آرامش بیشتر و رضایتمندی مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه