Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@10:05:55 GMT

30 مفقودی در آتش‌سوزی کشتی اندونزیایی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۳۱۹

30 مفقودی در آتش‌سوزی کشتی اندونزیایی

امدادگران اندونزیایی از روز گذشته (جمعه) در جست‌وجوی ۳۰ نفری هستند که در پی آتش‌سوزی در یک کشتی حوالیِ سواحل جزیره "جاوا" مفقود شده‌اند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام مقامات دولتی اندونزی این کشتی از "سورابایا"، دومین شهر بزرگ این کشور عازم "بالیک‌پاپان"، شهری واقع در جزیره "بورنئو" بوده که دچار آتش‌سوزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کشتی در مجموع ۲۷۷ سرنشین داشته که حدود ۲۴۵ نفر با استفاده از قایق‌های کوچک از این کشتی تخلیه شده و ۳۰ سرنشین دیگر مفقود شده‌اند.

مقامات تاکنون جزئیاتی درباره علت وقوع این آتش‌سوزی ارائه نداده‌اند.

با توجه به آن که تنها ۱۱۱ نفر در فهرست سرنشینان این کشتی ذکر شده‌اند، عملیات جست‌وجو و نجات با پیچیدگی‌هایی مواجه شده است.

بنا بر گزارش رویترز، کشتی‌ها وسیله‌ای مهم برای حمل و نقل در اندونزی هستند که از حدود ۱۷ هزار جزیره تشکیل شده و در آن اتصالات دریایی ارزان‌تر و گسترده‌تر از اتصالات هوایی است، اما استاندارد‌های ایمنی همیشه در این کشور به درستی اجرا نمی‌شوند و وقوع چنین حوادثی در آن رایج است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اندونزی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو

ایسنا/آذربایجان غربی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای یافتن فرد مفقودی در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر نیروها و امکانات را بسیج کرده است.

بر اساس گزارش، مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر ۳ تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

به دلیل مه شدید و کولاک برف در  ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان مراجعت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی؛ حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی طی دستوری به معاون امداد و نجات هلال احمر استان و رییس شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیروهای متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • ورود روزانه حدود ۷۴ هزار گردشگر به قشم
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • لحظات فرو ریختن پل عظیم آمریکا
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند