Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:28:14 GMT

۲۲۴ پروژه هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۳۴۷

۲۲۴ پروژه هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی، معاون امور عمرانی استانداری ایلام امروز دوم شهریور ماه اظهار کرد: هفته گرامیداشت دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است که الگوهایی کم نظیر در عرصه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به‌ مردم محسوب می شوند و ثابت کردند یک دولت اسلامی، توانمندی های بسیاری در راه سازندگی کشور، رسیدگی به اقشار مستضعف و رفع محرومیت ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این ایام را فرصت مناسبی در راستای تبیین خدمات دولت به مردم دانست و ضمن تاکید بر اینکه وظیفه دولتمردان خدمتگزاری به مردم است، از مدیران خواست تعامل و احترام به مردم و پیگیری درخواست های مراجعان را همواره در اولویت قرار دهند.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی پروژه های مهمی در استان آغاز و یا در دست اجرا است، تاکید کرد: در این ایام پروژه های بزرگی با حضور مقامات کشوری به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته وی، با بهره برداری از این پروژه ها در استان برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.
کرمی اضافه کرد: علاوه بر این طرح ها در هفته دولت، چندین پروژه مهم دیگر چون آغاز عملیات اجرایی راه آهن ایلام در سفر رییس جمهوری در آینده نزدیک کلنگ زنی و اجرای آن آغاز می شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی هفته دولت قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود