Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوار غزه همانند جمعه‌های گذشته، دیروز  (یک شهریور) شاهد برگزاری هفتاد و یکمین راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره در شرق نوار غزه بود. نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به  فلسطینیان   ۷۰ نفر از آنان را زخمی کردند و  از بین این ۷۰ نفر، ۴۰ تن را با گلوله جنگی هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی غزه تحت شعار «لبیک یا اقصی»، به دلیل مصادف شدن با پنجاهمین سالروز تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و آتش زدن این مسجد با حضور پرشور اهالی نوار غزه برگزار شد. در ادامه ویدئویی از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 این راهپیمایی‌ها از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در پی اعتراض فلسطینیان به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر فلسطینی آغاز شده است.

انتهای پیام/

گلوله‌های جنگی رژیم صهیونیستی در سینه جوانان فلسطینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی غزه مسجدالاقصی نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در میان شهیدان این جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، نام چندین کودک به چشم می‌خورد.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس نوار غزه را در جریان تأمین امنیت ورود کمک‌ها به برخی مناطق شمال نوار غزه، بمباران کردند که در نتیجه این جنایت نیز تمامی نیروهای پلیس حاضر در این محل به شهادت رسیدند و چندین شهروند فلسطینی نیز زخمی شدند.

بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک ساختمان دیگر نیز در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال اردوگاه النصیرات نوار غزه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

۲ خانه دیگر نیز در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین نیروهای سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۶ شهید را در شهرک «الامل» واقع در غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون آوردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی