Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:43:40 GMT

پوگبا ترکیب اسکلوز- گیگز- کانتونا نیست

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۴۲۰

پوگبا ترکیب اسکلوز- گیگز- کانتونا نیست

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد می‌گوید هواداران این تیم از پل پوگبا بیش از حد انتظار دارند ولی او نمی‌تواند همزمان ترکیبی از کین، اسکولز، گیگز و کانتونا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد با انتقاد از موج هجمه‌ها علیه پل پوگبا ستاره فرانسوی تیمش تلاش کرد میزان انتظارات از او را  کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در توضیحات خود خطاب به هواداران یونایتد گفت پوگبا نمی‌تواند همزمان ترکیبی از اسطوره‌های بزرگ سالهای گذشته باشگاه، روی کین، خوان سباستین ورون، پل اسکولز، رایان گیگز و اریک کانتونا باشد.

 

 

با اینکه پوگبا در طول تابستان با شایعات بسیاری درباره خروجش از منچستریونایتد مواجه بود اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. پوگبا به خصوص بعد از آنکه روز دوشنبه در جریان دیدار شیاطین سرخ با ولوز یک ضربه پنالتی از دست داد تا دو امتیاز شیرین برای یونایتدی‌ها از دست برود بار دیگر هدف سنگین‌ترین انتقادها قرار گرفته است.

 

اما سولسشر با حمایت از هافبک فرانسوی‌اش، قابلیت‌های او را ستایش کرد و گفت یونایتد و هوادارانش بیش از آنچه باید از پوگبا انتظار دارند و این فشار مضاعفی به او وارد می‌کند.

 

سولسشر دیروز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه دیدند که پل پوگبا وقتی پنالتی را از دست داد چقدر ناراحت و ناامید بود. او استحقاق چنین رفتاری را ندارد. همینطور که من بارها گفته‌ام و خود پوگبا هم اشاره کرده، کسی که به منچستریونایتد می‌پیوندد یونایتدی می‌شود و یک یونایتدی همیشه یونایتدی باقی خواهد ماند و هر هفته برای باشگاهش با تمام وجود تلاش خواهد کرد".

 

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" پوگبا هم از خودش بیش از حد انتظار دارد. البته من این را درک می‌کنم. ما هم از او خیلی انتظار داریم ولی این را می‌دانیم و باید بدانیم که پوگبا نمی‌تواند همزمان ترکیبی از روی کین، ورون، اسکولز، گیگز و کانتونا باشد. جای پوگبا بودن واقعا خیلی سخت است ولی او بازیکن خیلی بزرگی است".

 

 

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جوادی گفت: یک سامانه امشب وارد استان یزد می‌شود که تا روز یکشنبه آسمان استان را تحت تاثیر تند باد قرار می‌دهد.
وی افزود: از روز دوشنبه نیز با ورود سامانه جدید بارشی، شاهد طوفان، رگبار پراکنده و در برخی مناطق بارش تگرگ خواهیم بود که این روند تا پایان هفته ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های خوب در انتظار بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی