Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:31:35 GMT

دریس: شیمبا را کامل می شناختم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۵۱۴

محمد دریس دروازه بان ابادانی تیم نفت روز گذشته عملکرد درخشانی برابر فولاد داشت و در چند صحنه عالی عمل کرد.

به گزارش ورزش سه، وی در گفت و گو با خبرنگار ما در خوزستان درباره بازی و پیروزی برابر فولاد گفت: بازی خوبی بود،بازی را خوب شروع کردیم موقعیت های خوبی داشتیم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی بیشتر زمان نیاز داریم تا هماهنگ تر بشویم.

 

وی درباره عملکرد روز گذشته اش نیز گفت:خداراشکر روزگذشته با کمک دفاع ها و بقیه بچه ها توانستیم در اولین بازی گل نخوریم و موفقیت برای تمام تیم است.

 

دریس درباره شناختش از شیمبا و نامامی مهاجم برزیلی نیز گفت: شیمبا دوست خوب من است و  ١ سال کنار هم بودیم و شناخت کاملی از او دارم خداراشکر توانستم دروازه را در مقابل کسی که پارسال اقای گل شده بود،بسته نگه دارم.

 

دروازه بان نفت درباره تیم و همچنین کار با اسکوچیچ نیز گفت: هواداران خیلی به من لطف دارند، دستشان درد نکند واقعا وقتی برای گرم کردن به زمین آمدم شگفت زده شدم، جو خیلی خوبی داده بودند مثل اینکه بازی در ابادان بود و انشالله بتوانیم همیشه شادشان کنیم. اسکوچیچ مربی کار بلدی است و فوتبال ایران را می شناسد، مربی با تجربه ای است و باید از تجربه اش استفاده کنیم.

 

محمد دریس صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)