Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر مقابل ماشین سازی به میدان رفت که نتیجه این بازی به سود تیم میزبان رقم خورد.

استراماچونی در حالی تیمش را روانه این میدان کرد که در ترکیب اولیه آبیها هیچ بازیکن جدیدی به چشم نمی خورد و ۱۱ بازیکنی که از فصل گذشته در این تیم حضور داشتند بازی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم آبی ها ۳ تعویض داشتند که ۲ بازیکن جدید در قالب تعویض به میدان رفتند. علی دشتی نخستین بازیکن جدید استقلال بود که در این فصل به میدان رفت و در ادامه نیز شیخ دیاباته وارد زمین شد تا آبی پوشان در اولین بازی خود از دو خرید جدید استفاده کرده باشند.

دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی از هفته اول رقابتهای لیگ برتر با گل دیرهنگام میزبان با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی رقم خورد. 

کد خبر 4699906 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است