Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع دیپلماتیک انگلیسی از ادامه حمایت لندن از توافق هسته‌ای ایران در دولت بوریس جانسون خبر داده است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع دیپلماتیک بریتانیایی روز جمعه تاکید کرد: لندن موضع خود در حمایت از توافق هسته ای 2015 میلادی با ایران را تحت دولت جدید بوریس جانسون تغییر نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات این مقام بریتانیایی در آستانه نشست رهبران گروه 7 مطرح شده است که پیش بینی می شود توافق هسته ای ایران یکی از مسائل مهم مطرح در این نشست خواهد بود.

ظریف: در صورت پایبندی اروپا به تعهداتش در چند ساعت به اجرای کامل برجام بازمی‌گردیملاوروف: به تلاش‌های خود برای حفظ برجام ادامه می‌دهیم

این منبع دیپلماتیک افزود: ما از حامیان اصلی و مستحکم توافق هسته ای هستیم. تصور نمی کنم شما هرگونه تغییری را در موضع دولت جدید انگلیس در قبال توافق هسته ای ایران پیدا کنید.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس احتمالا در نشست گروه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای ایران رایزنی خواهد کرد. ترامپ ماه ها قبل از برجام خارج شده است.

این مقام بریتانیایی افزود: توافق هسته ای برای تضمین این مساله لازم است که ایران هرگز به سلاح اتمی دست پیدا نخواهد کرد. این مساله مهم است که توافق هسته ای ادامه خواهد یافت. تصور می کنم این مساله چیزی است که در دیدار با رئیس جمهور آمریکا درباره آن صحبت خواهیم کرد و موضع ما تغییر نمی کند. موضع ما درباره ایران مشهور و شناخته شده است. اگر رئیس جمهور آمریکا ایده های دیگری داشته باشد، بسیار خوشحال خواهیم شد تا درباره آن مذاکره کنیم. فعلا توافق هسته ای بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برجام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم

مدافع استقلال معتقد است پس از گلایه‌های اعضای این تیم از شرایط باشگاه پس از دیدار با آلومینیوم اراک، تغییر مثبتی در باشگاه استقلال به وجود نیامد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری 3 بر 2 آبی‌ها انجامید، اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه 3 بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدارها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدارها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم

چشمی درباره انتقاد بازیکنان و هواداران استقلال از اشتباهات داوران تصریح کرد: اگر بازیکنان یا هواداران حرفی می‌زنند، مربوط به اتفاقاتی است که آن را می‌بینیم. صحبت‌های کارشناسان داوری را خودتان می‌بینید و ما همان موارد را بازگو می‌کنیم. فقط می‌خواهیم شرایط منصفانه باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران