Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسیان از پیروزی برابر ذوب آهن بسیار خوشحال است.

طرفداری- معین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گلی را که در دیدار مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند، به مادرش تقدیم کرد.

معین عباسیان، بازیکن تیم سایپا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 3-2 سایپا برابر ذوب‌آهن گفت:

ما می‌دانستیم که کار سختی در اصفهان پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط مسابقه قرار داشتند، ولی این اولین بازی رسمی سایپا بود. متأسفانه روی دو صحنه غافلگیر شدیم و با دو گل عقب افتادیم، ولی هرگز ناامید نشدیم و نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم. خوشبختانه یک کامبک رؤیایی در این بازی داشتیم و بازیکنان سایپا نشان دادند که می‌توانند امسال کارهای بزرگ انجام دهند. تیم ما در این بازی خیلی خوب جنگید و گرفتن سه امتیاز در خارج از خانه بسیار لذت‌بخش بود.

وی در مورد گلی که در این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، تصریح کرد:

بازی با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پیش می‌رفت و طبیعتاً خیلی خوشحال بودم که این گل را زدم. این گل باعث شد تا بازی مساوی شود. واقعاً از کاشته‌ای که زدم لذت بردم و گلم را هم به مادرم تقدیم می‌کنم. متأسفانه از هم دور هستیم، ولی او همیشه مرا دعا می‌کند.

 هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا در واکنش به برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است سایپا در فصل جدید بابت تغییرات زیاد و جوان‌گرایی ضربه بخورد، خاطرنشان کرد:

طبیعتاً تیمی که با تغییرات زیادی مواجه می‌شود کارش سخت خواهد شد. استراتژی باشگاه و آقای صادقی این بود که سایپا امسال جوان شود و خوشبختانه تیم با انگیزه‌ای داریم. تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم