Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:24:56 GMT

عملیات روانی دشمن علیه انقلاب منتهی به شکست شده است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۶۱۰

عملیات روانی دشمن علیه انقلاب منتهی به شکست شده است

احمد برادران روز شنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: هم اینک اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و ایران اسلامی امروز به قدرتی تاثیرگذار در عرصه بین المللی تبدیل شده است.
احمد برادران ادامه داد: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی و روانی پایان دادن به عمر انقلاب اسلامی در سال گذشته بود که خواب آنها تعبیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار سبزوار گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی در پی تضعیف نظام است اما امروز با تمام  تجهیزات و قوا با ترفند جدید جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده است.
برادران افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمن با هدف زیر سوال بردن دستاوردهای نظام، ناکارآمدی مسئولان و القای یاس و ناامیدی نزد افکار عمومی و جوانان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: استقلال و آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا حاصل شد و وصیت شهدا به کارگزاران نظام و ملت پاسداری و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است.
فرماندار سبزوار  با اشاره به حفظ انسجام ملی در شرایط کنونی کشور گفت: رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی در دو عامل مقصد عالی نظام و وحدت کلمه و یکپارچگی مردم است.  
در نخستین روز هفته دولت فرماندار و مدیران شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای اتین شهرستان نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های شهدا پیمان دوباره بستند.
شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، سه هزار و و ۱۵۶ جانباز  و ۲۶۵ آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول  روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها