Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@08:41:54 GMT

مازيار فلاحي «ترور خاموش» را مي‌خواند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۸۶۴

مازيار فلاحي «ترور خاموش» را مي‌خواند

خبرگزاری آریا- قطعه «ترور خاموش» با شعر، موسیقی و صدای مازیار فلاحی به عنوان تیتراژ پایانی سریال جدید شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش آریا، مازیار فلاحی خواننده تیتراژ پایانی سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری شد.
قطعه «ترور خاموش» با شعر، موسیقی و صدای مازیار فلاحی با تنظیم افشین آرام ساخته شده است و به عنوان تیتراژ پایانی سریال روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع سریال «ترور خاموش» به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.
سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، حسین سحرخیز، سمیرا حسینی، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی از بازیگران سریال «ترور خاموش» هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مازیار فلاحی ترور خاموش می خواند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در بازدید از مجموعه هلال احمر استان تهران با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: اقدامات هلال احمر احیابخش محیط زندگی برای دیگران و نقطه اتکا برای آرامش بخشی به اجتماع و مجموعه کار هلال احمر به تعبیری تکیه گاه برای همه جامعه است.

وی ادامه داد: جایگاه هلال احمر جایگاه بزرگ و رفیعی است، ما در کشور حادثه خیزی هستیم که حوادث طبیعی و غیرطبیعی جزو ویژگی‌های کشور است، بنابراین مجموعه هلال احمر و جریانات امدادی باید در اولویت‌های خاص به ویژه در استان تهران قرار بگیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های اقلیمی استان تهران و قرار گرفتن روی گسل نیمه فعال هر لحظه ممکن است با حادثه مواجه شویم، بنابراین باید تجهیزات را با توجه به این شرایط متناسب سازی کنیم و سطح گسترش توانمندی‌های سازمانی را افزایش دهیم.

فخاری گفت: هلال احمر پیش بینی‌های لازم را برای کادر مجازی داشته باشد تا در شرایط بحران در هر نقطه از شهر و محلات فعال شود و بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: مسئول مقابله با بحران در شهر تهران شهرداری است و میزان هماهنگی باید به صورت جدی انجام شود تا خلأ به صورت سازمانی و چگونگی هدایت وجود نداشته باشد و این جز موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

استاندار تهران خطاب به هلال احمری ها با بیان این‌که ماموریت خطیر شما خدمات بشردوستانه است، خاطرنشان کرد: ماموریت‌های جمعیت هلال احمر فرانقطه‌ای است و به همین تناسب باید افکارمان نیز فرانقطه‌ای باشد یعنی ممکن است فراتر از استان کار انجام دهیم  و چگونه با شرایط محیط و اقلیمی خودمان را وفق دهیم و این یکی از ویژگی‌های تکامل ذهنی و روحی همکاران هلال احمر است.

استاندار تهران گفت: کار‌های داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است که ممکن است نصیب دیگر سازمان‌ها نشود و این کار داوطلبانه عشق و نیت دورنی لازم دارد و از سرپنجه تدبیر بیرون می‌آید و نهایت رفتار مخلصانه و توأم با خلوص را به نمایش می‌گذارد و این قشنگ‌ترین کار‌هایی است که در مجموعه هلال احمر شاهد هستیم.

فخاری اظهار کرد: مجموعه هلال احمر خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌کند و یک فضای آرامش بخشی را به جامعه می‌دهد؛ و هر موقع حضور لباس‌های قرمز و سفید را شاهد هستیم توأم با آرامش است.

فخاری بیان کرد: برآورد‌های عملیاتی به لحاظ تجهیزات، امکانات، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و آمادگی‌ها برای کمک به جمعیت در دستور کار باشد و در سطح محلات شکل بگیرد، همچنین لزوم طرح‌های مانوری نقطه به نقطه متناسب با برآورد‌ها در تمرین‌های استانی و شهرستانی و محله‌ای به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: همکاری مستمر و هماهنگ مجموعه هلال احمر با سایر دستگاه‌های اجرایی در دستورکار باشد، همچنین ارتقا آموزش در اولویت باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید نایبی معاون امنیتی، سادات مدیرکل امنیتی، صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری به همراه فتحی رئیس سازمان هلال احمر استان تهران در ستاد مرکزی در تهران و مراکز خدماتی این سازمان در شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • قاتل خاموش جان ۴ عضو یک خانواده را گرفت
  • قاتل خاموش جان ۴عضو یک خانواده را گرفت
  • جلال پور، فعال اقتصادی: تصمیم‌گیران سیاسی کشور متوجه نیستند که بی‌ثباتی‌های اقتصادی در حال تخریب پایه‌های جامعه هستند/ نسلی که بیش از 50 سال تورم را تحمل کرده چطور اخلاق را به نسل‌های پس از خود بیاموزد؟