Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هفته گذشته بود که در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندر انزلی - آرمان‌گهر سیرجان که به نشستی پرحاشیه هم تبدیل شد، آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان ملوان از چکی صحبت کرد که توسط مدیران باشگاه به او داده شده و  حالا سرقتی از آب درآمده است.

قرارداد بازیکنان را به مبلغ 10 میلیون تومان در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت کردند
شهدادنژاد در این خصوص اظهار داشت: میرآبی به عنوان مالک باشگاه و یکی از معاونان یا دوستان او به نام مبین درخشان، این چک را پس از دیدار با سرخپوشان پاکدشت به من دادند که علی لطیفی هم شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ این چک 25 میلیون تومان و تاریخ آن 20 شهریور بود که این مبلغ از قبل در چک نوشته شده بود. مدیران باشگاه گفتند که به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی، همه بازیکنان قراردادی به مبلغ 10 میلیون تومان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ثبت کنند و اعضای تیم با رقمی بالاتر به عنوان قرارداد داخلی امضا کنند.

صادرکننده چک گفت که این دسته چک دزدیده شده است
وی ادامه داد: ما برای ادامه تمرینات به انزلی رفته بودیم، اما به خاطر خط‌خوردگی چکی که گرفته بودم، به همراه یکی از بازیکنان به شعبه بانک چک صادر شده در انزلی رفتیم تا ببینیم این چک مشکل دارد یا خیر. یکی از کارمندان بانک گفت که مالک چک باید آن را پشت‌نویسی کند. شماره تلفن صاحب چک به نام سجاد رنجبر را به من دادند که خود را معرفی کردم، اما او مرا نشناخت و گفت که این دسته چک در تاریخ 14 مرداد دزدیده شده است. من تصویر چک را برای صاحب چک ارسال کردم که گفت من امضای دیگری دارم!

صاحب چک گفت 42 برگ دسته چک مفقود شده است!
دروازه‌بان ملوان با بیان اینکه این موضوع را به اطلاع لطیفی رساند و در نشست خبری حاضر شد، خاطرنشان کرد: صبح بازی با آرمان‌گهر از نیروی انتظامی شهریار با من تماس گرفتند و از من پرسیدند چگونه این چک را گرفتم. من همه توضیحات لازم را ارائه کردم. حالا منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. جالب است که میرآبی صراحتاً گفته است چک مشکلی ندارد، اما بانک انزلی گفت که چک مشکل دارد و دزدیده شده است! حتی رنجبر گفت ما یکی از دزدها را گرفتیم و حتی دسته چک را پیدا کرده‌ایم، اما 42 برگ آن مفقود شده است!

شرایط تیم افتضاح است
شهدادنژاد درباه شرایط بد تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: شرایط تیم افتضاح است. علی امیری بازیکن تیم ما که به آرمان‌گهر گل زد، شب بازی به جمع ما اضافه شد و یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده بود. او فقط در رختکن لباس پوشید و وارد زمین شد. چون به دلیل مشکل ثبت قرارداد بازیکنان، 18 بازیکن برای تکمیل فهرست تیم نداشتیم و لطیفی مجبور شد نام امیری را به لیست تیم اضافه کند.

پس از اینکه گفتند چک سرقتی است، تا صبح نخوابیدم
وی افزود: در اردوی باشگاه لباس هتلی درست و حسابی نداریم و شرایط ایاب و ذهاب تیم هم مناسب نیست. دو هفته پیش به ایفمارک رفتیم که مسئولان ایفمارک به پزشکان گفتند تا باشگاه ملوان پولی پرداخت نکرده است، از بازیکنان تست نگیرید. ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. من به عنوان فوتبالیست آمدم تا فوتبال بازی کنم، اما بعد از اینکه گفتند چکی که داده‌اند سرقتی است، تا صبح نخوابیدم.

گفتند مطمئن باش چک مشکلی ندارد
دروازه‌بان ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا درباره تفاوت نام صادرکننده چک با صاحب چک گفت: سوال کردم که چرا چک به نام فرد دیگری است، اما گفتند مطمئن باش چک مشکلی ندارد و حتی پیش از موعد چک پول می‌دهیم.

به برخی بازیکنان ملوان دلار دادند
شهدادنژاد با بیان اینکه بازیکنان ملوان قصد دارند به فدراسیون فوتبال مراجعه کنند، گفت: اگر امروز (شنبه) وضعیت ما مشخص نشود، مدیران باشگاه قرارداد داخلی ما را ثبت نکنند و برگه‌ای از آن به فدراسیون فوتبال ارسال نشود، به همراه سایر بازیکنان به فدراسیون فوتبال می‌رویم و شرایط خود را پیگیری می‌کنیم. مدیران باشگاه ملوان به برخی بچه‌ها دلار دادند و می‌گفتند ما با دلار کار می‌کنیم و ریال نداریم. به برخی هم تنها وعده دادند که پول‌تان را می‌دهیم و به من هم چک دادند.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان و کاپیتانش روبرت لواندوفسکی دیشب در ‏کاردیف، پایتخت ولز، شبی سخت و پرتنش را پشت سر گذاشتند که پایانی شیرین و ‏رویایی داشت: صعود به یورو 2024 با پیروزی میلی‌متری در ضربات پنالتی. ‏

لواندوفسکی که امید اول گلزنی لهستان بود در 120 دقیقه موفق به باز کردن دروازه ولز ‏نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. روبرت به عنوان کاپیتان پشت اولین ‏ضربه پنالتی ایستاد و دروازه ولز را باز کرد. ‏

اما لواندفوسکی وقتی به صف بازیکنان لهستان برگشت رفتاری متفاوت با بقیه ‏لهستانی‌ها در استادیوم کاردیف‌سیتی داشت. لواندوفسکی تاب و توان تماشای بقیه ‏ضربات پنالتی را نداشت و بر خلاف سایر بازیکنان لهستان درحالیکه پشتش را به دروازه ‏کرده و دستهایش را روی صورتش گذاشته بود با حداکثر اضطراب منتظر بود تا مشخص ‏شود که آیا لهستان پیروز شده و صعود می‌کند یا قرعه به نام ولز خواهد افتاد؟

ضربات پنالتی بعد از چهار ضربه برای هر دو تیم با تساوی 4-4 دنبال می‌شد و همه چیز ‏در گروی پنالتی پنجم بود. کریستوف پیونتک پنالتی پنجم لهستان را گل کرد و همه ‏منتظر پنالتی پنجم ولز بودند. وقتی دنیل جیمز نتوانست دروازه وویچک شزنی را باز کند ‏بازیکنان لهستان فریادزنان به سمت دروازه‌بان‌شان دویدند و لواندوفسکی که همچنان ‏پشتش را به دروازه کرده بود با کمی تاخیر و از سر و صدای لهستانی‌ها متوج شد ‏کشورش به یورو صعود کرده است. ‏

رسانه لهستانی ‏TVP Sport‏ با اشاره به نگرانی شدید لواندوفسکی در ضربات پنالتی و ‏پشت کردن او به دروازه‌ میزبان پنالتی‌ها نوشت:" روبرت لواندوفسکی هم مثل 38 ‏میلیون لهستانی نمی‌توانست پنالتی‌ها را ببیند و مجبور بود به دروازه پشت کند". ‏

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است