Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:31:41 GMT

ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۹۲۸

ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ثبت نام طرح ملی مسکن را آغاز کرد و در گام اول به صورت پایلوت در کرمان ثبت نام به عمل آمده است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چند روز قبل معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یادآوری این‌که دولت ساخت هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن اقشار ضعیف را در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ساخت ­100 هزار واحد آن بر عهده بنیاد مسکن است، گفته بود:‌ از تجربه مسکن مهر در این طرح استفاده کردیم و قبل از ساخت واحد‌های مسکونی اقدام به شناسایی مکان‌های دارای تقاضا کردیم به طوریکه تقاضا شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اوایل شهریور ثبت نام  آزمایشی از شهر کرمان آغاز و بعد از 10 روز استان‌های دیگر به آن اضافه می‌شود، یادآور شد: با توجه به توافقاتی که با بانک مسکن صورت گرفته ­متوسط تسهیلات تا 75 میلیون تومان با سود 18 درصد است این تسهیلات نیاز به سپرده گذاری ندارد و تا سقف 100میلیون تومان نیز می‌رس.

وی با یادآوری این‌که در کنار این تسهیلات، وام جعاله نیز از سوی بانک مسکن پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: متقاضیان باید در زمان اولیه هزینه جزیی پرداخت کنند و بعد از تایید نهایی وضعیت متقاضیان باید 30 تا 50 میلیون تومان در بانک مسکن سپرده گذاری کنند ­و دو دهک اول ­مانند ­اقشار کم درآمد که شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند نیازی به آورده اولیه ندارند.

به گزارش تسنیم، پیگیر‌ها از بنیاد مسکن انقلاب حاکی از آن است که طبق وعده داده شده معاون مسکن این نهاد، ثبت نام در شهر کرمان به صورت پایلوت آغاز شده است. از سوی دیگر قرار است طی روزهای اخیر با دستور رئیس‌جمهوری ساخت 100 هزار مسکن در قالب طرح ملی تولید و عرضه آغاز شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه قیمت مسکن بازار مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از توسعه طرح‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در این راستا ضمن آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر برای ساخت بیش از ۵۰ هزار مسکن بیش از ۲ هزار هکتار تأمین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان مالکی صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در این راستا بیش از 85 هزار هکتار زمین در استان‌های مختلف برای الحاق به شهرها شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 41 هزار هکتار اراضی استان‌ها به شهرها برای ساخت مسکن الحاق یافته است، گفت: 15 هزار هکتار زمین نیز در حال طی فرآیند تصویب در شورای عالی مسکن برای الحاق به شهرها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین مسکونی به مردم در استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در 2.5 سال گذشته 50 درصد کل 40 سال گذشته زمین مسکونی به مردم واگذار شده است

مالکی، از آغاز ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد و بیان کرد: ایده دولت برای ساخت 4 میلیون خانه در طرح نهضت ملی مسکن کار بسیار بزرگ و امیدآفرینی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تصویب 53 شهرک جدید در نقاط مختلف کشور گفت: مراحل تصویب این شهرک‌ها در استان‌ها تمام شده و بخشی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی میزان کل ساخت مسکن در استان بوشهر را 19 هزار و 500 واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این راستا بیش از 2 هزار هکتار معادل ساخت بیش از 50 هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بیش از 71 هزار متقاضی واجد 3 شرط در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 17 هزار متقاضی هم دارای 4 شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل