Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور گروه  ۱۵ نفره دانش آموزان شاهرود ۳ رتبه اول، ۳ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم را از آن خود کردند و ۴ نفر نیز به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
موسوی افزود: ۱۵ دانش آموزان پسر هم در هفته گذشته در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور شرکت کرده بودند که موفق به کسب هفت رتبه اول تا سوم و هشت مقام برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختر کشور، مریم کِلِی در رشته بازیگری عروسکی، مژگان میرعبداللهی در رشته صداپیشگی نمایش عروسکی و صدف ابراهیمیان در نقد ادبی رتبه اول، ستایش جعفری در رشته شعر، سما کریمی در رشته نقش قالی و فاطمه زهرا بختیاری در رشته داستان رتبه دوم و گروه دو نفره فاطمه زهرا باباحجیان و نرجس سلمانی نژاد در رشته نشریه الکترونیکی و گروه دونفره نفره مینا رجبی و مبینا هراتی در رشته بازی‌های رایانه‌ای و پریسا ملک احمدی در رشته کاشیکاری رتبه سوم را از آن خود کردند.

سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختر کشور ۲۸ تا ۳۱ مردادماه در اردوگاه شهید رجایی تهران برگزار شد.

انتهای پیام / م

درخشش دختران دانش آموز شاهرود در مسابقات فرهنگی و هنری کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد