Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@07:59:59 GMT

مدیران جدید استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۹۷۲

مدیران جدید استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شدند

استاندار سیستان و بلوچستان در احکام جداگانه‌ای شماری از مدیران کل ستادی جدید استانداری را منصوب کرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی صبح امروز در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی استانداری سعیدرضا سارانی را به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، جواد سالارزهی به عنوان مدیرکل روابط عمومی، مجید محبی به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، فریبا برنایی بجد به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده، رضا محمدی به عنوان مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، احمد دهمرده به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و حجت الاسلام عیسی بزمانی را به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصی| مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی منصوب شدسرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شدسرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد

همچنین در این جلسه از خدمات و زحمات مدیران کل سابق ادارات یادشده تقدیر شد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P1336/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با بیان اینکه اقدامات اخیر تروریستی با هدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و توسط گروه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل با استفاده از سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و اتباع بیگانه انجام شده است، گفت: سیاست رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس خبیث بر ایجاد تفرقه استوار است که در این زمینه باید با آگاهی و بصیرت برخورد کنیم.

محمد کرمی افزود: باید در گرد و غبار فتنه همه مراقب باشند، زیرا دشمن با برنامه و طرح‌های ترکیبی عمل می‌کند بنابراین صحبت‌های نسنجیده در زمینه اتفاقات اخیر و معرفی نکردن رژیم صهیونسیتی به عنوان عامل اصلی این اتفاقات، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان که همانا ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است، نزدیکتر می‌کند.
وی افزود: اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی رژیم صهیونیستی بوده و این اتفاقات با اقدامات تروریستی قبلی متفاوت بود.
کرمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در هدف قرار دادن پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق اقدام به موقعی انجام دادند.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: آمریکا، انگلیس و چند کشور اروپایی باهمراهی رژیم صهیونیستی و طراحی برای مقابله با پاسخ قاطعانه ایران نتوانستند جلوی ایران را بگیرند و دقیقاً پایگاه‌های نظامی مورد هدف قرار گرفتند.
وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری برای تنبیه این رژیم خبیث، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و باعث خوشحالی تمامی مظلومان دنیا شد.
کرمی تاکید کرد: اسرائیل به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست و اگر ما در مقابل اسرائیل کوتاه می‌آمدیم او هر روز می‌خواست یک قدم جلوتر بیاید بنابراین باقدرت پاسخ داده شد و اگر بخواهد خطایی بکند مسلماً پاسخ قاطع‌تری دریافت می‌کند.
وی با اشاره به تحریم‌های دوران مقدس افزود: شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران با تلاش و ایمان توانست؛ صنایع موشکی ایران را ایجاد و توسعه دهد و ما اکنون شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های این شهید بزرگوار هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با طراحی برهم زدن ثبات بازار و ایجاد جنگ روانی برای پیشگیری از پاسخ ایران اقدام کردند که موفق نشدند.
وی گفت: با اینکه جمهوری اسلامی ایران تحت تحریم‌های مختلفی بود، اما شاهد پیشرفت بی نظیر در حوزه پهبادی هستیم.
کرمی در این نشست، با اشاره به لزوم داشتن نظام بانکی سالم تاکید کرد: سیستان و بلوچستان یک استان بی‌نظیر و داری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان است و باید بتوانیم امور مربوط به سرمایه گذاری را تسهیل کنیم.
کرمی گفت: بخشی از این ظرفیت معادن بی نظیر استان است که می‌توان شرکت‌ها و کارخانه‌های فرآوری را برای بهره مندی از این منابع ایجاد کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید تسهیلات لازم برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی صنایع فرآوری به مردم ارائه شود.
وی اذعان کرد: برای تولید ثروت باید با تبدیل مواد خام در عرصه‌های دامداری، کشاورزی، معادن و. به افرایش ارزش افزوده کالا‌ها کمک کنیم و با ایجاد صنایع تبدیلی عامل ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.
کرمی با اشاره به اهمیت حوزه تجارت گفت: استان سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، یک استان تجاری است که بخشی از این حوزه فعال شده و بخش‌هایی هم در حال فعال شدن است.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دلایل عصبانیت دشمنان و ایجادناامنی‌ها با توجه با اذعان خود تروریست‌های تکفیری، پیشرفت‌هایی است که در استان شاهد هستیم.
کرمی بیان داشت: کمک به توانمندسازی مردم، تلاش در کارها، داشتن نوآوری و خلاقیت مورد توجه مسئولان باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی؛ آماده باش مدیریت بحران سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب شد