Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:29:15 GMT

اقدامات قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در دهه ولایت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۹۹۹۱

اقدامات قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در دهه ولایت

قائم مقام قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان از فعالیت های این قرارگاه در کوی مدرس اهواز در دهه ولایت خبر داد و گفت: جشن های خیابانی، کمک به نیازمندان و مطالبه گری از مسئولان از جمله این اقدامات است.

«حجت الاسلام شکوه نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص فعالیت های قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: این قرارگاه که از مجموعه های مسجد محور و وابسته به مسجد حضرت جوادالائمه (ع) است در دهه ولایت اقدامات مختلفی را در کوی مدرس اهواز انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان افزود: یکی از این اقدامات برگزاری جشن 2 هزار نفری خیابانی طلوع امامت بود که با مشارکت شهرداری اهواز و توسط جوانان مساجد آن منطقه برگزار و طی آن معارف اهل بیت (ع) و برنامه شاد اجرا شد و سخنران این مراسم آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

 

وی اضافه کرد: مسئله دیگه سنت حسنه قربانی در عید قربان بود که با مبلغی قریب به ۳۰ میلیون تومان، ۱۶ گوسفند خریداری شد که تقریبا نصف آن به تعداد ۱۲۶ بسته یک کیلویی برای منطقه کوی مدرس بسته بندی شد و نصف دیگر آن به مناطق محروم دیگر اختصاص یافت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ثواب اطعام در عید غدیر و برنامه ای که سه سال توسط ستاد مردمی غدیر منطقه برای پخت غذا اجرا می شود، خیرین قرارگاه در این طرح مشارکت و مبلغی بالغ بر 150 میلیون ریال به بانیان این برنامه اهدا کردند و علاوه بر آن 2 هزار و 500 پرس غذا نیز که به صورت آماده توسط خیرین اهدا شده بود با مشارکت حوزه علیمه الغدیر در بخش بسیار محروم غیزانیه توزیع شد.

 

حجت الاسلام شکوه نیا عنوان کرد: دیگر اقدام قرارگاه توزیع 160 بسته سبد کالا ویژه ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه سبد کالا بود که از این تعداد 60 بسته با مشارکت موسسه خیریه علم الهدی توزیع شد.

 

وی مطالبه گری و بازدید میدانی مدیران از منطقه نیز از دیگر اقدامات این قرارگاه در این منطقه بود که دو موضوع مسئله آب و فاضلاب و دیگری پارک و فضای سبز را دنبال می کردند گفت: در این زمینه جلساتی توسط معتمدین محل به صورت خصوصی با مدیران شهرداری برگزار و بازدیدهایی توسط مدیران استانداری و شورای شهر از محل های مورد آسیب انجام شد.

 

قائم مقام قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان خاطر نشان کرد: اقدام دیگر نیز توزیع کارت دریافت هفت هزار و 500  قرص نان و مشارکت در برگزاری پنج جشن محله ای بود .

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر خم مساجد سومین جشنواره طنین مسجد روزنامه روز جهانی مساجد مراسم عمامه گذاری غدیر دهه ولایت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است