Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات فوتبال استان خراسان رضوی از این پس بلیت فروشی بازی های شهرخودرو را برعهده دارد.

طرفداری- بلیت فروشی بازی های خانگی تیم شهر خود رو به هیات فوتبال واگذار شد.

به گزارش فارس، بلیت فروشی بازی‌های خانگی تیم فوتبال شهر خودرو به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد. طبق قراردادی که بین مسئولان باشگاه شهر خودرو و مسئولان هیات فوتبال به امضا رسید بلیت فروشی بازی های این تیم در لیگ برتر به هیئت فوتبال واگذار شد و از این به بعد این باشگاه مسئولیتی در این زمینه بلیت فروشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهر خودرو در هفته اول لیگ برتر روز گذشته تیم پیکان را در تهران شکست داد و در هفته دوم در شهر مشهد میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر توکلی دادجوی سخنگوی مرکزی ملی رقابت افزود: نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

توکلی درباره گران فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

کد خبر 846356 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست