Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:12:03 GMT

یک سفر تا جایزه ۲۰۰ میلیونی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۰۰۵

یک سفر تا جایزه ۲۰۰ میلیونی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تصمیم‌گیری در مورد اینکه قرار هست به کجا برویم و چه موقع چمدان و کوله خود را ببندیم از مهمترین مواردی هست که باید مورد توجه قرار گیرد. اما اینکه چطوری و با چه وسیله‌ی به محل مورد نظر برسیم و کجا مکانی برای استراحت داشته باشیم، یک چالش جدی است.

نگران نباشید هیچ چیز نمی‌تواند جلوی سفر رفتن شما را بگیرد و این چالش به سادگی قابل حل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی بلیت سفر خود را تهیه کنید. فرقی نمی‌کند از طریق زمینی و با اتوبوس و قطار می‌خواهید به سفر بروید یا آسمان آبی را ترجیح می‌دهید و نیاز به بلیت هواپیما دارید. تنها کافیست اپلیکیشن آپ را نصب کنید و باتوجه به نیازتان بلیت‌ قطار، اتوبوس و پروازهای داخلی و خارجی را خریداری کنید.

نگران محل اسکان و استراحت هم نباشید! آپ امکان رزرو بیش از ۳۰۰۰ هتل و ۲۰۰ هزار اتاق را در سراسر ایران فراهم کرده است تا شما هیچ بهانه‌ی برای خانه نشستن نداشته باشید.

چطور اپلیکیشن آپ را دریافت کنم؟

برای دریافت نسخه‌ اندروید یا ios اپلیکیشن آپ از طریق این لینک اقدام کنید.

یک سفر تا جایزه ۲۰۰ میلیونی اپلیکیشن آپ

واقعاً کدام سفر لذت بخش‌تر از این است که علاوه بر گردش و مسافرت بتوانید شانس برنده شدن ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد را با خود به اینطرف و آنطرف ببرید؟

 بله، از مرداد تا آذر امسال (۱۳۹۸) با خرید بلیت پروازهای داخلی یا خارجی، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل با اپلیکیشن آپ، شانس شرکت در قرعه کشی ۳ جایزه‌ی ۲۰۰ میلیون تومانی را خواهید داشت.

استفاده از سرویس‌های گردشگری آپ

۱. ابتدا اپلیکیشن آپ را دریافت و نصب کنید.

۲. از سرویس‌های موجود شامل بلیت هواپیما، بلیت قطار، بلیت اتوبوس و رزرو هتل یکی را انتخاب کنید.

۳. اطلاعات و موارد خواسته شده نسبت به هر سرویس را در بخش‌های خواسته شده وارد نمایید.

برای اطلاع از مسابقات و جوایز و همچنین تاریخ و نحوه قرعه کشی به سایت آپ مراجعه کنید.

* توجه داشته باشید با خرید حتی یک بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل در قرعه کشی ۲۰۰ میلیونی آپ شرکت خواهید کرد.

* بلیت و اتاقی که مورد استفاده واقع شود در قرعه کشی لحاظ خواهد شد و موارد استرداد به صورت خودکار  از قرعه کشی حذف خواهند شد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4699996

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن موبایل خرید آنلاین بلیت هواپیما گروه خودروسازی سایپا بانک پاسارگاد بانک رفاه کارگران فروشگاه شهروند بلیت هواپیما صنعت خودروسازی سفرهای تابستانی سرقت کودکان تبلیغات فرانسه سایپا اصفهان استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره از جا برخاست

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۳۶۹ دلار رسید. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۸۵ دلار و ۱۰ سنت رسید.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که کشور‌های غربی خواستار خویشتن‌داری در پاسخ به حمله ایران شدند، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات خود را در مورد نحوه دفاع از خود خواهد گرفت.

نظرسنجی فدرال رزرو نشان داد که فعالیت‌های اقتصادی ایالات‌متحده از اواخر فوریه تا اوایل آوریل اندکی افزایش یافت و این نگرانی در بین شرکت‌ها وجود داشت که پیشرفت در کاهش تورم متوقف شود.

بر اساس گزارش رویترز، لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند گفت که انتظار دارد فشار‌های قیمتی در سال جاری کاهش یابد و به فدرال رزرو اجازه دهد تا هزینه‌های استقراض را کاهش دهد، اما تنها زمانی که مطمئن باشد که تورم به طور پایدار به هدف دو درصدی خود می‌رسد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های غیر بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۸.۲۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۹۴۰.۵۵ دلار رسید و پالادیوم به ۱۰۲۶ دلار و ۲۵ سنت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!