Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@15:49:10 GMT

همه چیز در جنگل‌های ارسباران تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۰۵۷

همه چیز در جنگل‌های ارسباران تحت کنترل است

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی بر سرگیری مجدد آتش در جنگل‌های ارسباران، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، همه چیز در مناطق ارسباران تحت کنترل نیروها بوده است، مردم نگران نباشند.

محمدباقر هنربر با بیان این‌که طبق آخرین اطلاعات دریافت شده خوشبختانه مورد خاصی از منطقه گزارش نشده است، گفت:  تاکنون پاک سازی و لکه گیری در منطقه‌ی ارسباران به طور کامل انجام شده است، نیروها همچنان در منطقه حضور دارند و مناطقی که قبلا دچار آتش سوزی شده بودند، دوباره لکه گیری و پاکسازی می‌شوند تا از شعله ور شدن ذغال‌های برجای مانده به دلیل گرم شدن هوا و وزش باد در منطقه، جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در جنگل‌های ارسباران، گفت: آقای نجار نیز همچنان برای بررسی موضوع از نزدیک در منطقه حضور دارد، بالگردها نیز در منطقه برای وقوع هرگونه حوادث احتمالی مستقر هستند.

هنربر با بیان این‌که محدوده‌ای که آتش سوزی در آن رخ داده، 300 هکتار بوده است، گفت:  بعد از اتمام پاکسازی میزان خسارت وارده به جنگل‌های ارسباران به طور دقیق اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که 70 درصد مناطق آتش سوزی شده در ارسباران عمدتاً مرتع بوده است، گفت: با رشادت و ایثارگری‌های نیروها تا حدودی از سرایت آتش به جنگل‌ها جلوگیری شد، معتقدم باید یک تور رسانه‌ای برای بازدید از وضعیت به این منطقه اعزام شود.

وی یادآور شد: در این حادثه با مدیریت فرماندارخدا آفرین و تلاش نیروهای ارتش، سپاه، هلا احمر، مرزبانی، محیط زیست و 100 نفر از کارگران مس سونگون از سرایت آتش به جنگل تا حدودی زیاد  جلوگیری شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی