Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی در بحث استخدام‌ها، مدیران مورد حمله قرار می‌گیرند که باید به آنها گفت درست عمل کنید تا مورد حمله قرار نگیرید و اگر شما را به خویشاوندبازی متهم می‌کنند، این کار را نکنید تا شما را متهم نکنند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این دیدار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر مدار نفی ولایت شیطان و طاغوت و طاغوتیان و پذیرش ولایت الهی شکل گرفته، اظهار داشت: لازمه موفقیت، تولی به این ولایت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت، خطاب به مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان افزود: شما مدیر شده‌اید تا ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانید و آنچه بالقوه است را شکوفا کنید.

ملک‌حسینی با بیان اینکه جامعه ما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و از سختی‌های کنونی هم عبور می‌کنیم، گفت: مدیریت در فضای ساده کار چندان سختی نیست بلکه شرایط سخت نیازمند مدیر است و شکل‌گیری شرایط سخت، بستر برای نیاز به مدیریت است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت برای عبور از مخمصه‌هایی است که اجازه نمی‌دهد ظرفیت‌ها به فعلیت برسد، عنوان کرد: مدیران زیاد این جمله را تکرار نکنند که پول و بودجه نیست، چون در این صورت مردم یک پاسخ به شما می‌دهند و آن این است که آن موقع که پول بود چه کردید که الان ناله می‌زنید پول نیست؟

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند مدیریت عقل اتفاق بیفتد نه مدیریت پول، ابراز کرد: مردم، شما مدیران را خواستند تا بیندیشید و فکر کنید و عبور از شرایط سخت را رقم بزنید، بنابراین باید جامعه هدف را به صورت دقیق شناسایی کنید و اگر انجام کاری نیازمند پول بود به محض رسیدن بودجه همه مطالعاتش از قبل انجام شده باشد.

ملک‌حسینی با بیان اینکه هرکس مدیریت پول را جایگزین مدیریت عقل کرد درک دقیقی از مدیریت نداشته است، گفت: حرکت جهادی به معنای سرعت بخشیدن از بالقوه به بالفعل و از ظرفیت به شکل است و چنین حرکتی خون دل خوردن و نخوابیدن دارد.

استخدام فامیلی در یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری سبزوارقدردانی امام جمعه شیراز از مقابله رئیس قوه قضائیه با فساد؛ ‌بدون شک مفسدان به اشد مجازات محاکمه می‌شوندحمایت نمایندگان استان کردستان از پیگیری رسانه‌ها در مبارزه با فساد

وی با اشاره به اینکه امروز سر و صدای فساد خیلی بلند است و آنگونه که مقام معظم رهبری هم گفته است فاسدان در نظام هستند اما فساد سیستمی نیست، عنوان کرد: فساد هر چه که باشد در نظام جمهوری اسلامی ایران شرم‌آور بوده و به معنای عبور از قانون و به سمت تبعیض رفتن است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبعیض‌ها فساد را ایجاد می‌کند، گفت: مبارزه با فساد که رسالت همگانی است باید به هنگام باشد و برخورد با متخلف باید بدون تبعیض صورت گیرد.

ملک‌حسینی بیان کرد: بسیاری از کسانی که مدعی مبارزه با فساد هستند با فساد مبارزه نمی‌کنند بلکه با فاسد مبارزه می‌کنند و چون در این زمینه مسائلی از جمله دشمنی و نزاع باندی وجود دارد چنین کسانی خود مفسد هستند زیرا فساد را تشدید می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید عداوت‌ها، منطقه‌گرایی‌ها و مسیر سیاسی ما سبب شود دشمنی کنیم و بعد نام مقدس مبارزه با فساد را بر آن بگذاریم، گفت: سه حوزه نظارتی مربوط به سه قوه وجود دارد که خوب است اما گاهی شاهد این هستیم که در نظارت‌ها مسئولیت‌گریزی و فرافکنی اتفاق می‌افتد بنابراین باید یک نظارت واحد وجود داشته باشد که این فرافکنی‌ها و مدارگریزی‌ها اتفاق نیفتد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خواستار تقویت حوزه‌های نظارتی شد و گفت: گاهی بحث استخدام‌ها خیلی سر و  صدا می‌کند و مدیران مورد حمله قرار می‌گیرند که باید به آنها گفت درست عمل کنید تا مورد حمله قرار نگیرید و اگر شما را به خویشاوندبازی متهم می‌کنند، این کار را نکنید تا شما را متهم نکنند.

ملک‌حسینی همچنین از اصحاب قلم خواست ضابطه‌ها و قوانینی را که چنین اختیاراتی به مدیران می‌دهد را نقد کنند و خطاب به مدیران هم گفت: حالا که چنین اختیاراتی به شما داده شده چیزی به نام رحم هم در دلتان باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی در بحث استخدام‌ها مبادله صورت می‌گیرد، افزود: اگرچه کسی متوجه این موضوع نمی‌شود اما خدا که می‌داند، بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که ظلم و تبعیضی نباشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به ظرفیت‌های متنوع گردشگری، کشاورزی، صنعتی و خدماتی اشاره داشت و بیان کرد: هنر این نیست که انسان بگوید این ظرفیت‌ها وجود دارد و بخواهد به آنها ببالد، بعد از چهل سال نباید به ظرفیت‌ها ببالیم بلکه باید به شکوفا شدن آنها ببالیم و از غنا به استغنا برویم.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

کد خبر 745147

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز