Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:55:51 GMT

مهمترین عناوین روزنامه های دوم شهریور البرز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۱۸۰

مهمترین عناوین روزنامه های دوم شهریور البرز

روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۴۹ خود اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: افتتاح ۴۲۲ پروژه در البرز.

البرز میزبان مسابقات اسکی جهان و المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور، البرز میزبان ۲۶ هزار دانش آموز تبعه خارجی، میزان درآمد پزشکان البرز کاملا رصد مالیاتی می شود، گزارش ۷۵ مورد سل گاوی در البرز و تخصیص کمک بلاعوض به کشاورزان برای آبیاری نوین از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هفته دولت گرامی باد» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه پیام آشنا کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی در البرز در حوزه اشتغال، عدم به کارگیری افراد مسئله‌دار در شهرداری‌های استان، تهدید در فضای مجازی چگونه قابل پیگرد است؟، بهره برداری از ۶ پارک و بوستان در کرج تا پایان سال و تعیین تکلیف پرونده‌های مسن قضایی البرز را به عنوان مهمترین تیترهای خود انتخاب کرد.

«بیهوده نخواهم زیست» هم عنوان سرمقاله این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۶۳ خود اعطای تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد.

باید اقتصاد را رونق و کشور را از فقر نجات داد، پامپئو یک گیاه سمی در دیپلماسی آمریکاست و خیابانی که جمعه تردد در آن پولی می شود دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۹۳ خود «آبی کمرنگ، کم رمق و همچنان بی انگیزه» را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرده است.

جوابیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به دنیای هوادار، افراد مسئله‌دار در شهرداری‌های استان البرز به کار گرفته نشوند، مجوز نشریه دومین کالای سرمایه ای بعد از مسکن! و رشد ۷۰ درصدی دادسرای فردیس در صدور ابلاغ الکترونیکی از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک  2 فصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت در البرز دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال چون سال نو با ماه مبارک رمضان همزمان شده برنامه حرکت‌های جهادی تفاوت اَشکالی پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: پویشی به نام "خانه دوست کجاست" با همت جهادگران راه‌اندازی شد که در این پویش هم خدمت به مستضعفین انجام می‌شود و هم سفره افطار ساده در خانه محرومان با کمک‌هایی که جهادگران جمع آوری می‌کنند پهن می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و آموزشی در این ایام از افطار تا سحر صورت می‌گیرد.

سردار زهرایی به سیل استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه ملی در این منطقه با هدف کاهش آلام مردم و کمک حداکثری به این منطقه فعال شده است.

وی اظهار کرد: در شرق استان کرمان نیز یک قرارگاه ملی راه‌اندازی شد که ثمرات خوبی داشته و هنوز در حال ارائه خدمات است.

اشاره به برنامه‌های روز ملی حرکت‌های جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به ۱۳ شهریور اشاره کرد و گفت: ۱۳ شهریور مبدا حرکت‌های جهادی و امدادرسانی است که در سال ۱۳۴۷ توسط مقام معظم رهبری برای زلزله فردوس انجام شد و این روز در تقویم رسمی کشور به نام روز حرکت‌های جهادی و امدادرسانی به ثبت رسیده است.

سردار زهرایی بیان کرد: برای ۱۳ شهریور امسال برنامه خاص اجلاسیه شهدای جهادگران آسمانی را به صورت ملی در شهرستان فردوس خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در این اجلاسیه خانواده‌های شهدای جهادگر، جهادگران فعال، قرارگاه‌های عملیاتی کشور و … حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در کنار اجلاسیه نمایشگاه و رویداد طلایه داران اقتصاد مقاومتی و افتتاح پروژه‌های زیرساختی را نیز خواهیم داشت.

سردار زهرایی به محتوا سازی در مورد ۱۳ شهریور اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد مطرح کردیم که اگر بشود یادمانی در بیرجند و فردوس به نام ۱۳ شهریور یا نامگذاری خیابان یا میدانی در این مورد ایجاد شود.

وی به محتوا سازی در مورد ۱۳ شهریور تاکید کرد و افزود: بر همه ما در خراسان جنوبی ضرورت دارد ۱۳ شهریور را بزرگ بداریم و به عنوان یک نقطه عطفی در خراسان‌جنوبی که به واسطه این واقعه تاریخی که اتفاق افتاده نگاه‌ها به خراسان‌جنوبی و مناطق کمتر توسعه یافته استان توسط مسئولان جلب شود.

فعالیت ۵۱ هزار گروه جهادی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت ۵۱ هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: در سراسر کشور بیش از یک میلیون جهادگر فعال داریم.

سردار زهرایی بیان کرد: برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان حدود ۱۱ هزار گروه جهادی و ۱۰۰ هزار جهادگر اعلام آمادگی کردند که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا کنند و در این ایام ۲۵ هزار خدمت به مردم به ویژه محرومین ارائه شود.

وی در مورد بیمه جهادگران، بیان کرد: اصلاحیه قانون بسیج سازندگی را برای مجلس ارسال کردیم و دو سال می‌شود معطل هیئت رئیسه محترم است و بنا به دلایلی که درک نکردم به صحن علنی نمی‌آید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: قاطبه نمایندگان با رأی حداکثری پشت این اصلاحیه قانون هستند که تصویب شود.

سردار زهرایی بیان کرد: مباحث مطرح شده در این قانون شهدای خدمت، رقم خوردن رسمی هویت حقوقی گروه‌های جهادی، بیمه و درمان جهادگران است که واقعاً گمنام و مظلوم در این زمینه ماندند.

وی گفت: امیدواریم این اصلاحیه قانون با حضور نمایندگان جدید تصویب شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در بسیج هر آنچه حمایت از جهادگران می‌شد آئین نامه و ابلاغ شده و در حال حاضر نظام‌نامه حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در ستاد کل سپاه در حال بررسی است که یک بخش، بیمه است و انجام خواهد شد.

کد خبر 6064111

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!