Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عقیل کعبی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به قول گزارشگر بازی در ۱۰۰ گل یک گل اینقدر زیبا می‌شود و خودم هم از آن لذت بردم. تاریخ انتشار: 13:24 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۹۴۰

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد گل زیبایی که در دربی خوزستان بین تیم های فولاد و صنعت نفت به ثمر رساند اظهار داشت: توپ روی پایم نشست و در کنج دروازه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور نیست که من از این گل‌ها زیاد زده باشم بلکه این شکل گل‌ها استثنایی هستند. به قول گزارشگر بازی در ۱۰۰ گل یک گل اینقدر زیبا می‌شود. خودم هم از این گل لذت بردم.

وی ادامه داد: این گل نه تنها زیبا بود بلکه سه امتیاز مهم داشت و این ارزشمند‌تر است. خداراشکر خوب بازی کردیم و موفق شدیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. پیروزی در اولین بازی لیگ بسیار مهم است. البته ما پیش‌بینی برنده شدن نکرده بودیم، ولی از ابتدا برای سه امتیاز به میدان رفتیم. دربی در هر جای دنیا زیبایی‌های خاص خود را دارد و این بازی هم زیبا شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم ما خوب بازی کرد، چون کار‌های تاکتیکی زیادی انجام داده بودیم. روی توانایی‌های تیم حریف کار کرده بودیم و برنامه‌های تاکتیکی تیم ما جواب داد. البته بازی سختی بود و به خاطر این پیروزی و شادی هواداران خیلی خوشحالم. هدف ما این است که در همه بازی‌ها برنده شویم. همه بازیکنان با این فکر به میدان می‌روند که نتایج فصل قبل را تکرار کنند.

کعبی با اشاره به تیم فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است. تغییراتی نسبت به فصل قبل داشته و برای رسیدن به فرم ایده‌آل به زمان نیاز دارد. از طرفی سرمربی این تیم تغییر کرده و نکونام هم تفکرات تازه‌ای دارد که باید بازیکنان با نکونام هماهنگ شوند. من فکر می‌کنم هفته‌های آینده تیم بهتری را از فولاد شاهد خواهیم بود.

وی در پایان در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: توپ‌های امسال مشکل همه تیم‌ها است. جالب است که سازمان لیگ این توپ‌ها را برای لیگ برتر انتخاب کرده است. از این توپ‌ها در حالی در لیگ ایران رونمایی شد که فکر کنم ۱۲ سال پیش در بوندسلیگا رونمایی شده بود. مصاحبه اغلب بازیکنان را دیدم که نسبت به کیفیت این توپ‌ها معترض بودند. این توپ‌ها گاهی سنگین است و گاهی سبک و اگر خوب بود که همه اعتراض نمی‌کردند. درست است که من با همین توپ گل زیبا زدم، ولی توپ عجیب و غریبی است. امیدوارم آنها را عوض کنند تا کیفیت لیگ پایین نیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کعبی میزان صنعت نفت صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)

نیمار نیز باور نداشت که ساویچ نتوانسته است موقعیت طلایی دقیقه 90+9 را به گل تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نیمار ستاره برزیلی وارد ریاض شد (فیلم) نیمار هم با 300 میلیون یورو عربستانی شد

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل