Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:00:50 GMT

تیم پومسه ایران به چهار مدال جام‌جهانی رسید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۲۹۵

تیم پومسه ایران به چهار مدال جام‌جهانی رسید

نخستین دوره جام جهانی پومسه با حضور ۲۸۷ پومسه‌رو به میزبانی چین برگزار شد که تیم ایران با ترکیب سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان به مصاف حریفان رفت.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از ۴۰ سال گروه زنان، سیده معصومه حسینی موفق به کسب مدال طلا شد و نمایندگان آمریکا و چین تایپه به ترتیب عنوان دوم و سومی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی ۲ نفره این رده سنی نیز نمایندگان ایران (حسینی و قزل احمد) عنوان قهرمانی را کسب کردند و آمریکا نایب قهرمان شد و کانادا عنوان سومی را کسب کرد.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از ۴۰ سال گروه مردان، سینا قزل احمد به مدال نقره رسید و پومسه رو آمریکا قهرمان شد.

در بخش تیمی ۲ نفره رده‌سنی نوجوانان نیز پومسه‌روهای ایران (کرمی و فرخی) به مدال برنز رسیدند. نماینده تایلند بر سکوی قهرمانی ایستاد و ویتنام دوم شد.

محمد امین گماریان نماینده کشورمان در بخش ابداعی بود که از کسب مدال بازماند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو مسابقات جهاني تكواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر حسین فرشیدی افزود: داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.
او با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، افزود: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.
دکتر فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادات اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی