Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در هفته دولت با توجه به رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اصلاح و ترمیم آسفالت محور‌های مواصلاتی و عنایات و تاکیدات دولت محترم تدبیر و امید نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر از انواع پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح و ترمیم و بهسازی آسفالت در ۱۳ شهرستان ارومیه، خوی، پلدشت، تکاب، شوط، ماکو، میاندوآب، نقده، سلماس، پیرانشهر، سردشت، اشنویه و چالدران با اعتباری بالغ بر ۴۷۸ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارسلان شکری گفت: محور‌های بالانج - رحیم آباد ارومیه، تکاب - شاهین دژ، خوی - ایواوغلی، چهاربرج -ابراهیم حصاری میاندوآب، سلماس - تازه شهر و آواجیق - کشمش تپه چالدران و در پروژه‌های اصلاح و ترمیم آسفالت به محور روستایی گولمز ارومیه از جمله پروژه‌های مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های اصلی و محور روستایی کلاسی ارومیه و بهسازی آسفالت به محور روستایی بابا گنجه ارومیه نیز دیگر طرح‌های این بخش را شامل می‌شود.

او پل هاشم آباد ارومیه تخریب شده براثر سیل سال گذشته را از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در طی هفته دولت عنوان کرد و گفت: این پل با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته و در هفته جاری جهت تسهیل تردد اهالی روستای بخش سیلوانای ارومیه افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری در مسیر مهاباد - بوکان با جذب سرمایه بخش خصوصی به میزان۴۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پروژه عمرانی راهسازی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه با همراهی برخی از معاونین و مدیران استانداری تهران به شمیرانات سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در این سفر پروژه جاده جنگلی لواسانات که تسهیل گر مسیر مواصلاتی دهستان لواسان بزرگ به لواسان کوچک است و از لحاظ زیرساخت گردشگری حائز اهمیت می‌باشد را افتتاح خواهد کرد.

برنامه بعدی فخاری در این سفر، بازدید از جاده رانشی سد لتیان و شنیدن مطالبات مردمی در مسجد جامع «نیکنام ده» است.

گفتنی است که افتتاحیه پروژه کانال آبرسانی روستای «برگ جهان» از برنامه‌های دیگر استاندار تهران در سفر به شهرستان شمیرانات خواهد بود.

کد خبر 6085086

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ۳۰۰کیلومتر راه روستایی استان کرمان در دولت سیزدهم احداث شد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور