Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:20:58 GMT

۱۰۸ طرح طی هفته دولت در قوچان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۳۴۵

۱۰۸ طرح طی هفته دولت در قوچان به بهره برداری می رسد

هادی رجایی نیا صبح امروز در دیدار مسئولان اجرایی این شهرستان با امام‌جمعه قوچان به مناسبت هفته دولت افزود: طی این هفته کلنگ ۱۸ طرح با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال هم در این شهرستان  بر زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ هزار و ۳۶۶ فقره تسهیلات به ارزش ۶۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان پرداخت‌شده که موجب اشتغال دو هزار و ۹۵۸ نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قوچان گفت: دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های اخیر روان‌سازی شرایط را برای جذب و اختصاص تسهیلات انجام داده‌اند اما باید توسعه اقتصادی و اشتغال را نیز در آینده همانند گذشته جدی بگیرند.

رجایی نیا افزود:  ۲۵۵ میلیارد ریال در حوزه روستایی و عشایری، ۲۵ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی، ۱۶۵ میلیارد ریال در بخش کشاورزی، ۶۵ میلیارد ریال در بخش رونق صنعت و معدن،‌دو میلیارد ریال در بهزیستی و شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در کمیته امداد شهرستان قوچان جذب تسهیلات برای اشتغال انجام‌شده است.

فرماندار قوچان هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات انجام‌شده به مردم به‌منظور بالا رفتن اعتماد عمومی در سطح جامعه دانست و تأکید کرد : هفته دولت پاسداشت و نکوداشت شهدای دولت و توجه به اخلاص در عمل و خدمت بی‌منت به آنهاست و این ایام فرصتی در اختیار می‌گذارد تا تفکر و اندیشه بیشتری در رفتار مدیریتی و تلاش برای حرکت صورت بگیرد .

باید از دولت حمایت کرد

امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم بابیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مسیر حرکتی خود را ریل‌گذاری کنند تا پس از تغییر مدیریت شاهد اجرای سلیقه‌ای در سطح ادارات نباشیم گفت: کارهای خوبی توسط ادارات انجام‌شده اما متأسفانه این اطلاعات برای مردم بازگو نشده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با یادآوری این که افرادی که می‌خواهند سیاه نمایی کنند مطالب خود را در فضای مجازی قرار می‌دهند پس چرا مدیران نقاط قوت سازمان خود را ترسیم نمی‌کنند افزود: عمق عقب‌ماندگی در قوچان زیاد شده است اما برنامه‌های متعدد و کارهای فراوانی هم به مرحله اجرا رسیده که باید همین‌ها را هم ترسیم کرد.

وی با تأکید بر این که دولت و مجلس شورای اسلامی زحمات فراوانی می‌کشند و باید از آنها حمایت کرد ادامه داد: خط ها و جناح‌های مختلف سیاسی در کشور بدانند موفقیت هرکدام به‌پای موفقیت نظام گذاشته می‌شود.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.

۷۵۰۱/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوچان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه