Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مسابقات دفاع شخصی و قوت الرمی رده‌های سنی بانوان گیلان در لاهیجان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌های ورزشی یک روزه که در سالن ورزشی شهرداری لاهیجان برگزار شد تیم‌های لاهیجان، لنگرود و تالش عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:برگزاری کارگاه آموزشی دفاع شخصی برای بانوان رزمی کار

در مسابقات دفاع شخصی و قوت الرمی رده‌های سنی بانوان گیلان ۱۴۰ ورزشکار از شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، سیاهکل، رودسر، کلاچای و تالش حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری مسابقات دفاع شخصی و قوت الرمی در لاهیجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حضور ۸ ورزشکار قمی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو نقطه عطف ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲ بود. ورزشکارانی که برخی با مدال و برخی هم دست خالی بازگشتند.

افتخار آفرینی دختران هندبالیست قمی در رقابت‌های کشوری و آسیایی، نایب قهرمانی دختر گلف باز قمی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، عنوان چهارمی دختران والیبالیست قمی درمسابقات کشوری و درخشش بانوان قمی در مسابقات پتانک بانوان کشور بخشی از افتخار آفرینی‌های بانوان قم در عرصه مختلف ورزش بود.

درخشش دانشجویان قم در المپیاد دانشجویان شاهد کشور، جایگاه چهارم پسران قم در مسابقات والیبال دانش آموزی، درخشش باستانی کاران نوجوان قم در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، درخشش تنیسور قمی در رقابت‌های چهار باغ، کسب نخستین مدال بین‌المللی رشته فریزبی ایران توسط ورزشکار قمی، مدال آوری کشتی گیران قمی در رقابت‌های پیشکسوتان کشور، قهرمانی در مسابقات پینگ پنگ منطقه ۶ کشور، نشان نقره تکواندوکار نونهال قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور تیتر خبر‌های شیرین تابستان ورزش قم در سال ۱۴۰۲ بود.

سفر رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا به قم برای توسعه و افزایش سرانه این رشته هم در تابستان سال گذشته رخ داد.

نقطه تاریک ورزش استان هم به اتفاقات هیئت کشتی تعلق داره که دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه کشور ۲۱ روز در قم رئیس بود و با رفتنش دود را در چشم ورزشکار کرد/ هیئتی که در حال حاضر نیز مدت‌ها با سرپرست اداره می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی