Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره مدرسی غواصی با حضور مربیان غواصی و مدرسان فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به میزبانی موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش در حال برگزاری است.

 در این دوره در دو مرحله تک ستاره و دو ستاره غواصی به مدرسی امیرحسین فروغ و کمک مدرسی فرشته وافری و مدرسی غنچه گل بافیان و کمک مدرسی مهناز کریمی و بابک خرسند مدرسان فدراسیون نجات غریق و غواصی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا و مرحله دو ستاره غواصی به مدرسی امیرحسین فروغ و کمک مدرسی فرشته وافری تا تاریخ ۸ شهریور ماه در دو بخش عملی و نظری  در پایگاه تخصصی غواصی و کلاس آموزشی اداره امور دریایی ادامه خواهد داشت. 

جزیره کیش با توجه به ظرفیتها خدماتی،ورزشی، اقامتی ،موقیعت جغرافیایی و سواحل مرجانی  به عنوان یکی از پایگاههای غواصی کشور و منطقه مطرح و مورد توجه قرار داد. 

این جزیره مرجانی ماه گذشته شاهد برگزاری موفق مسابقات بین المللی غواصی نظامی ۲۰۱۹ به عنوان یک رویداد جهانی بود. کارشناسان، و مسئولان هیات های داخلی و خارجی شرکت کننده در این مسابقات کیفیت برگزاری این مسابقات خوب ارزیابی کردند و از میزبان جزیره تقدیر کردند. 

 مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری چهارمین دوره مسابقات غواصی نظامی در کیش بازتابی گسترده و رضایت بخش داشته است.

    غلامحسین مظفری  ادامه بر میزبانی مجدد این مسابقات در جزیره زیبای کیش تاکید و برای  برگزاری مسابقات در دوره های آینده و میزبانی کشورهای مختلف  اعلام آمادگی کرد .

 چهارمین دوره  مسابقات بین المللی غواصی نظامی  با حضور کشورهایی از چهار قاره جهان و به میزبانی نیروی دریایی ارتش از سیزدهم تا بیست و سوم مرداد در جزیره کیش برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام سوم  را کسب کرد.

۱۳۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر