Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مشگین شهر همزمان با هفته دولت برگزار و از ۱۴ برگزیده منتخب آن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (2 شهریورماه) همزمان با هفته دولت اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مشگین شهر با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و مسئولان محلی برگزار و از 14 برگزیده منتخب آن تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این مراسم، «پروانه رضاقلیزاده» گفت: بیش از 22 هزار نفر از هم استانی ها در این جشنواره مشارکت داشتند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از شهرستان مشگین شهر ثبت نام کرده بودند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: نهادینه کردن مطالعه به ویژه برای کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف این جشنواره بود که با استقبال خوب این قشر نیز قرار گرفت.

 

رضاقلیزاده ادامه داد: 15 باب کتابخانه روستایی در سطح استان راه اندازی شده است و این عمران کتابخانه ای نیازمند مشارکت بیشتر خیرین را می طلبد.

 

در پایان این مراسم از 14 برگزیده نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روزنامه عید غدیر خم هفته دولت روز جهانی مسجد مساجد مسجد روز جهانی مساجد غدیر اردبیل جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان مشگین شهر توسعه فرهنگ مطالعه فرهنگ مطالعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد

در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی که در سالن سینما اشراق برگزار شد؛ محفل شعر کودک و نوجوان رضوی، شعرخوانی شاعران عرصه ادبیات کودک و نوجوان کشوری و استان قم و نقد و بررسی مجموعه شعر رضوی امام رضای مهربان (با موضوع امام رضا علیه السلام) و آمدی در شهر ما گل کاشتی (با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها) از مهمترین برنامه‌های این جشنواره ملی بود.

در این جشنواره از شاعر پیشکسوت شعر کودک رضوی محمد کاظم مزینانی نیز تقدیر شد.

در پایان این مراسم از شاعران برتر کشوری و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی