Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:26:06 GMT

درخواست تاتنهام برای اریکسن: 50 میلیون پوند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۵۳۸

درخواست تاتنهام برای اریکسن: 50 میلیون پوند

دیلی میل می‌گوید اگر پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای کریستین اریکسن به دست تاتنهام برسد احتمال جدایی او از این باشگاه همچنان وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی و دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به توافق رسیده‌اند که اگر از سوی باشگاه‌های اروپایی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای جذب کریستین اریکسن به باشگاه تاتنهام برسد، او می‌تواند از این باشگاه جدا شده و راهی باشگاهی دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درحالیکه کمی بیش از یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دیگر کشورهای اروپایی باقی مانده، پوچتینو و لوی در دیدار اخیرشان درباره شرایط واگذاری اریکسن صحبت کرده و به توافق رسیده‌اند. پوچتینو بعد از این دیدار بود که در گفتگو با خبرنگاران گفت وضعیت فعلی اریکسن نه برای او مناسب است و نه باشگاه تاتنهام.

 

 

رئیس باشگاه تاتنهام، دانیل لوی می‌خواهد با فروش اریکسن از جدا شدن او از باشگاه به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند. قرارداد اریکسن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او تا کنون از امضای قراردادی جدید با این تیم سر باز زده است. اما از سوی دیگر پوچتینو معتقد است حضور ستاره دانمارکی به نفع تیمش است.

 

 

اریکسن شخصا علاقه دارد به اسپانیا منتقل شود و شایعاتی درباره ابراز علاقه دو تیم مادریدی رئال و اتلتیکو به جذب او وجود داشته هر چند تاتنهام اخیرا گفته بود تا کنون پیشنهاد رسمی‌ای برای ستاره دانمارکی دریافت نکرده است. به جز این دو تیم اسپانیایی از باشگاه‌های در ایتالیا و فرانسه هم به عنوان مقاصد احتمالی اریکسن نام برده شده است.

 

تاتنهام کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!

به گزارش همشهری آنلاین، این اقدام پس از آن صورت گرفته که سربازان نسبت به «گرانی بیش از حد» سیگار در انگلیس و «کمبود» آنها در پایگاه‌های آموزشی شکایت کرده‌اند. یک بسته حاوی ۲۰ سیگار در اوکراین ۱.۷۰ پوند قیمت دارد، در حالیکه این قیمت در بریتانیا از ماه دسامبر گذشته ۱۵.۶۷ پوند بوده است.

روزنامه دیلی‌ تلگراف نوشت، این قرارداد توسط «بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس و «اولکسی رزنیکوف» وزیر دفاع سابق اوکراین که با یکدیگر همکاری می‌کردند، تسهیل شده است. آنها چنین قراردادی را به درخواست سربازان که گفته بودند کمبود سیگار بر تمرکز آنها در آموزش تاثیر می‌گذارد، تنظیم کردند.

گزارش شده است که این قرارداد اندکی پس از آنکه اوکراینی‌ها در تابستان ۲۰۲۲ وارد انگلیس شدند، منعقد شد اما این خبر تازه چند روز بعد آنکه «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس لایحه‌ای را مبنی بر «ممنوعیت سیگار» برای افراد زیر سن قانونی مطرح کرد، علنی شده است.

مقامات بهداشت و سلامت بریتانیا به دنبال ممنوعیت این قرارداد نیستند زیرا نیروهای اوکراینی برای «افزایش روحیه» شدیدا از آن استقبال می‌کنند.



کد خبر 846424 منبع: ایسنا برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!