Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@07:45:22 GMT

محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۶۵۱

محور هراز از یکشنبه تا سه شنبه مسدود می‌شود

تین‌نیوز | 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز روز یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به دلیل عملیات ایمن‌سازی مسدود می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن‌سازی محدوده پیچ ابتهاج در محور هراز، این محور از روز یکشنبه سه تا روز سه‌شنبه پنج شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصرمسدودخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران عزیز جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل‌های «مش ورزان» و «تلخ رود» در محدوده گزنک در محور هراز، از تاریخ ۲ شهریور الی ۱۳ شهریور ماه جاری در روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر، روز‌های یکشنبه الی سه‌شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به‌صورت هم‌زمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می‌پذیرد.

گفتنی است کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و هم‌چنین اطلاع از انسداد‌ها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند. هم‌چنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن‌همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده هراز محسن هاشمی انسداد جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز (پنجشنبه) قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط، ممکن است در نواحی شرقی، با رگبار‌های خفیف و پراکنده باران نیز همراه گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌های جمعه و شنبه، پدیده قابل ملاحظه‌ای برای جو منطقه پیش بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت، در روز‌های یکشنبه، دوشنبه (روز طبیعت) و سه شنبه، با گذر موجی کوتاه، مجدداً شرایط برای وزش باد و وقوع رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری (عمدتاً در نواحی شمالی و شرقی استان) فراهم خواهد شد.

زورآوند گفت: دمای هوای روزانه که تا روز شنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد؛ در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه تغییرات چندانی نخواهد کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از روز چهارشنبه تا پایان هفته، در حالی که متوسط دمای هوا در غالب نقاط به آرامی افزایش می‌یابد؛ بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز