Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی با اشاره به اینکه تولید مستند داستانی حضرت شاهچراغ (ع) را خودمان در دستور کار قرار داده ایم، گفت: از تجربه ساخت مستند داستانی نبرد «ادسا» هم در ساخت مستند حضرت شاهچراغ (ع)، استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 2 شهریور) در نشست خبری اعلام برتری های رسانه ملی، گفت: رسانه های استان با هم هیچ تفاوتی ندارند و صدا و سیما و سایر رسانه ها از یک جنس هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با اشاره به اینکه چند ماه طول می کشد تا یک گزارش همچون «خام فروشی خاک و سنگ» برای چند دقیقه آماده شود، اظهارداشت: این چنین گزارش ها می تواند مسئولین را بیدار کند و بروکراسی اداری را کم کند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه های استان فارس باید پس از گزارش های صدا و سیما، قلم فرسایی کنند و نقاط قوت و ضعف آن را به گوش ما برسانند، افزود: عکس این اتفاق هم وجود دارد و صدا و سیما تیترهای برتر رسانه ها را هر روز پخش می کند.

 

مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس در خصوص یکی از دغدغه های مدیریت این مرکز، تولید سریال با محوریت حضرت شاهچراغ (ع)، است که در این خصوص توافقی بین شورای چهارم، شهردار سابق و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، منعقد شد، تاکید کرد: با شورای کنونی هم صحبت شده اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نکردیم.

 

وی با اشاره به اینکه تولید مستند داستانی حضرت شاهچراغ (ع) را خودمان در دستور کار قرار داده ایم، اظهارداشت: اگر سرمایه گذار ورود پیدا کرد، قدردان هستیم و اگر نیامد ما معطل آن نخواهیم ماند و از تجربه ساخت مستند داستانی نبرد «ادسا» هم در ساخت مستند حضرت شاهچراغ (ع)، استفاده خواهیم کرد و پس از آنکه سرمایه گذار وارد عرصه شود، سریال را خواهیم ساخت، این سریال در اقتصاد گردشگری مذهبی استان هم نقش به سزایی ایفا خواهد کرد.

 

این مقام رسانه ای با تاکید بر اینکه برای ساخت سریال «خورشیدهای سه گانه» هم همین سیاست ها را داریم، اظهارداشت: ظاهرا سرمایه گذار با عوامل خارجی تجربه داشتند ولی ما نظر بر اینست از نیروهای بومی استفاده می شود.

 

سهرابی با اشاره به اینکه پژوهش سریال «خورشیدهای سه گانه» با حدود 40 نفر از استادان دانشگاه های کشور به سرپرستی استاد حسنلی، انجام شده است، افزود: این پژوهش در قالب 13 تا 14 کتاب چاپ شده است که در مهرماه این پژوهش رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه هزینه ها بالا رفته و چنانچه سرمایه گذار افزایش سرمایه را انجام دهد سریال ساخته می شود در غیر این صورت سریال به شکل تک تک به ترتیب «سعدی»، «حافظ» و «خواجوی کرمانی» ساخته می شود، تاکید کرد: 2 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه برای سریال پیش بینی می کنیم که یک سریال 90 قسمتی در شان این سه شاعر بزرگ فارس و کشور ساخته شود.

 

سهرابی با اشاره به اینکه 13 مجموعه انیمیشن 22 دقیقه ای در خصوص سعدی در حال ساخت است، اظهارداشت: در یکی 2 سال آینده باید در انتظار شکوفایی بحث انیمیشن در شیراز باشیم.

 

رئیس رسانه ملی در فارس، در پاسخ به سئوالی در خصوص تعطیل شدن برنامه «90» و «کلاه قرمزی» هم گفت: این موضوع در حوزه ماموریت من نیست و هرگونه اطلاعات مسئولین این شبکه ها در این خصوص بیشتر خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: تمام استدلال ایجاد شبکه گردشگری را با مرکزیت فارس را به اطلاع مرکز رسانده ایم و استانداران گذشته و کنونی فارس هم بر این مهم نظر مساعد دارند، صدا و سیما برنامه ریزی ها را انجام داده اما هنوز بنایی بر ایجاد این شبکه اعلام نشده است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه روز جهانی مسجد مسجد روز جهانی مساجد مساجد غدیر اردبیل هفته دولت شورای اسلامی شهر شیراز صدا و سیمای مرکز فارس شهرداری شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره زندگی و مبارزات احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

جبرئیل هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سال ۲۰۲۱ در دمشق درگذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد