Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مطهری پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت اعزام کاروان های دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تا امروز شنبه، دوم شهریور ۹۸، حدود ۵ هزار نفر از زائران دانشگاهی در قالب ۱۲۳ کاروان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی ادامه داد: حدود ۶۴ هزار نفر از دانشگاهیان در این دوره از اعزام دانشگاهیان به سفر زیارتی عتبات عالیات ثبت نام کردند که  ۱۳ هزار نفر از این افراد از  ۲۷ تیر تا ۱۵ مهر ۹۸ به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در مرحله اول دانشجویان دختر مجرد، در مرحله دوم دانشجویان متاهل و در مرحله سوم دانشجویان پسر مجرد اعزام می شوند.

وی درباره استقبال زوج های دانشجو برای برگزاری مراسم ازدواج در کربلا گفت: در این دوره و دوره‌های پیش، بودند از دانشجویانی که برنامه ازدواج، ماه عسل و یا اولین سفر متاهلی خود را سفر زیارتی عتبات عالیات قرار دادند.

وی ادامه داد: در دو دوره گذشته حدود ۲۵ درصد از زوج های دانشجو جز افرادی بودند که آغاز زندگی مشترک، ماه عسل و یا اولین سفر متاهلی خود را در کربلا و نجف برگزار کردند.

وی افزود: دراین دوره نیز هستند دانشجویان متاهلی که زندگی مشترک خود را از کربلا آغاز کردند ولی چون این دوره به اتمام نرسیده، هنوز آمار قطعی از تعداد دانشجویان جمع آوری نشده است.

کد خبر 4700192 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان ستاد عمره و عتبات دانشجویی کنکور 98 وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه تهران انتخاب رشته دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران حسین توکلی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی

دریافت 37 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، جهادگران دانشجوی خراسان شمالی به اردوی جهادی شهر غلامان اعزام شدند.

کد خبر 6062607

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی