Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد یاقوت پور دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اظهار کرد: هیئت داوران این دوره از جشنواره آقایان دکتر سعید اسدی، افشین خورشیدباختری و سعیدآلبوعبادی هستند.

وی با اشاره به کیفیت مناسب نمایش‌های راه‌یافته به بخش نهایی جشنواره، اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از روز شنبه 2 الی 5 شهریورماه 98 با حضور 10 گروه نمایشی به مدت 4 روز در تالار نیایش و پلاتو استاد سیدجلال حسینی و پلاتو شهیدحیاری شهرستان شوش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاقوت پور افزود: حسین ذوالفقاری به عنوان ناظر داوری، هیئت داروان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان را همراهی خواهد کرد.

دبیر جشنواره در پایان گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه 5 شهریورماه 98 با حضور هنرمندان و مدیران هنری و مسئولان استانی و کشوری در تالار آوان شهرستان شوش برگزار می‌شود.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از 2 الی 5 شهریورماه 98 به میزبانی شهرستان شوش برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان تئاتر فرهنگ و هنر برنا جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند