Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندی یارانه‌ها آخرین وضعیت این تفحص را تشریح کرد.

قدس آنلاین: جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندی یارانه‌ها، با بیان اینکه گزارش این تفحص تدوین و به کمیسیون اقتصادی قوه مقننه تقدیم شده است، گفت: این گزارش ابتدا در صحن علنی کمیسیون قرائت و سپس برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی پارلمان ارجاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات گزارش تدوین‌شده از سوی هیئت تحقیق و تفحص، ادامه داد: رقم تخلفاتی که صورت گرفته قابل جمع‌بندی نیست و بیشترین تخلفات در پرداخت کمک‌های بلاعوض است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بر این است که ۳۰ درصد از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید و بهداشت اختصاص داده شود که بخشی از این موارد اختصاص داده شده که متأسفانه در این اختصاص‌ها رانت‌های وجود داشته است و هر فرد و گروهی که توانسته کانالی را در سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه پیدا کند، توانسته کمک‌های بلاعوض کلانی به‌میزان ۱۰ و ۱۵ میلیارد تومان دریافت کند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در این کمک‌های بلاعوضی که انجام شده فسادهایی وجود دارد که باید قوه قضائیه پیگیر این موضوعات حتماً باشد.

کوچکی‌نژاد عنوان کرد: در مکاتباتی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم آنها نیز اعلام کردند مدارکی دال بر کمک‌های بلاعوض به بخش‌ تولید از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ندارند و کمک‌هایی که انجام شده بیشتر بر اساس رابطه انجام شده است.

نماینده رشت ادامه داد: اسامی افرادی را که از طریق رابطه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه کمک‌های بلاعوض دریافت کرده‌اند در گزارش تدوین‌شده ذکر کرده‌ایم تا قوه قضائیه آنها را احضار و تکلیف این کمک‌ها را مشخص کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان هدفمندی یارانه ها رانت جبار کوچکی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند

فرمانده ‌انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری مخلان نظم و امنیت در خبایان‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، عبدالعلی شعبانی ‌اظهار کرد: به دنبال وصول گزارش‌های متعدد مبنی‌بر درگیری تعدادی از افراد فرصت‌طلب در سطح شهرستان آستارا، با کمک نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی توانستیم در مدت زمان چهار ساعت 6 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان را دستگیر کنیم.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان آستارا وی با بیان اینکه این تعداد اراذل و اوباش طی روزهای اخیر به بهانه‌های مختلف در خیابان‌های این شهرستان با شهروندان درگیر شده و نظم و امنیت شهرستان را به‌هم می‌زدند، تصریح کرد: افراد فوق پس از دستگیری توسط نیروهای پلیس جهت برخورد قاطی تحویل مقامات قضایی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان عزیز این انتظار را داریم هرگونه اخبار مبنی‌بر تحرکات افراد فرصت‌طلب و مخلل نظم و امنیت شهرستان را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند، بیان کرد: فراجای جمهوری اسلامی ایران با آشوبگران و افرادی که با کوچک‌ترین فرصت نظم و امنیت شهرستان را به‌هم می‌زند برخورد قاطع خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، افراد فرصت‌طلب و سودجو با حمله به مغازه‌ها و ناامن جلوه دادن خیابان‌های شهرستان آستارا طی روزهای اخیر نظم و امنیت این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر را به هم ریخته بودند که با هوشیاری و عملیات به‌موقع نیروهای پلیس، افراد فوق دستگیر و امنیت به شهرستان برگشت. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افراد متمکن باید مالیات بیشتری پرداخت کنند
  • سهمیه‌ رانتی ارز
  • سهمیه‌ رانتی ارز/ تخصیص ۸۰۰ میلیونی موتور و بازار ملتهب خودرو
  • سهمیه‌ رانتی ارز/تخصیص ۸۰۰ میلیونی موتور و بازار ملتهب خودرو
  • اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی