Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@18:12:46 GMT

بازداشت دختر فرمانده اسبق ارتش تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۸۷۹

بازداشت دختر فرمانده اسبق ارتش تکذیب شد

فاطمه صالحی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ‌‌فضا‌سازی‌ رسانه‌های معاند نظام اظهار داشت: ‌این روزها رسانه‌های معاند ‌خبر‌های کذبی را علیه من ‌منتشر می‌کنند که لازم ‌است اعلام کنم از سال 1395  در بیمه حکمت مشغول به کار شدم و در آن زمان بیمه حکمت به عنوان شرکت سهامی عام فقط در مرحله پذیره‌نویسی بود.

‌خواهرزاده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نخستین حکم بنده در شرکت بیمه مسئول حوزه مدیریت بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: در پنج ماه اول، نه تنها بیمه بلکه هیچ مبلغی به عنوان حق‌الزحمه دریافت نکردم‌ که اسناد و مدارک آن موجود است.

دختر فرمانده اسبق ارتش با اشاره به روند فعالیت بیمه حکمت خاطرنشان کرد: کم کم شرکت بیمه شکل گرفت و ‌با جذب مدیران توانمند به درجه یک توانگری مالی رسیدیم و هم‌اکنون بنده در شرکت فقط به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع مشغول هستم که برایم باعث افتخار است شرکت را همانند کودکی رشد داده و سهم کوچکی ‌در پیشرفت این شرکت داشته‌ام.‌

صالحی با بیان اینکه بیمه حکمت نسبت به سایر بیمه‌ها از حقوق و مزایای پایین‌تری برای حفظ جامعه سهامداری برخوردار است، ادامه داد: ‌با توجه به تذکرات عدیده بیمه مرکزی و با عنایت به جو حاکم در شرکت‌های صنعت بیمه، الحمدالله ‌تا به امروز هیچ‌گونه تخلف مالی از شرکت حکمت و یا از شخص بنده صورت نگرفته است.

خواهرزاده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه گاهی تکرار برخی اخبار همسویی با دشمنان نظام و یا جو‌سازی علیه معتمدین انقلاب است، تاکید کرد: ‌شخصیت حقوقی بنده در ارتباط با هیچ کدام از نفرات سرشناس اطرافم نیست و هر روز سعی بر توفیقات بیشتری داشته‌ام.

صالحی تاکید کرد: برخی دوستان نیز به علت اطلاعات ناکافی،‌ مطالباتشان‌ مورد ‌سوء استفاده برخی جریانات معاند قرار گرفته است.

گفتنی است برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی ادعا کرده بودند که دختر فرمانده اسبق ارتش به دلیل مسائل مالی بازداشت شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین دستگیری «تیمور ایوانف» ۴۸ ساله که یکی از ۱۲ معاون وزیر دفاع روسیه است، در میانه جنگ اوکراین رخ می‌دهد. این فرد توسط آمریکا و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۲ و پس از آغاز جنگ اوکراین تحریم شد.

خبرگزاری نووستی روسیه از قول دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گزارش کرد، ولادیمیر پوتین و سرگئی شویگو، رئیس جمهور و وزیر دفاع روسیه درباره دستگیری این فرد که از اعضای برجسته ارتش است، مطلع شده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بازداشت ایوانف را بدون ذکر جزئیات مربوطه گزارش و اعلام کرد، این فرد به دریافت رشوه‌ای بزرگ که تا ۱۵ سال حبس در پی دارد، مظنون است.

بر اساس گزارش وب‌سایت وزارت دفاع روسیه، ایوانف در سال ۲۰۱۶ در حکم ریاست جمهوری در این سمت منصوب شد و نظارت بر مدیریت، پشتیبانی درمانی و مسکن ارتش، ساخت و ساز و بازسازی تاسیسات نظامی روسیه را بر عهده داشت.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که وی مسوول یکسری ساخت و سازها در ماریوپل، شهر بندری در منطقه دونتسک بوده است. کانال تلویزیونی زوزدا در تابستان ۲۰۲۲ گزارش کرد که وزارت دفاع روسیه در حال ساخت یک بلوک کاملا مسکونی در شهر ماریوپل است و تصاویری از این مقام برجسته ارتش روسیه را در این مکان منتشر کرد.

در همان سال، گروه الکسی ناوالنی، منتقد برجسته سابق کرملین ادعا کرد که ایوانف و خانواده‌اش زندگی خیلی لوکسی دارند و به سفرهای پرهزینه می‌روند، در مهمانی‌های پر زرق و برق حضور دارند و در عمارتی بسیار گران‌بها زندگی می‌کنند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899002

دیگر خبرها

  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه