Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:13:27 GMT

محور هراز تا روز سه‌شنبه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۹۰۷

محور هراز تا روز سه‌شنبه مسدود شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری مازندران گفت: محور هراز از امروز تا سه شنبه مسدود است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن‌سازی محدوده پیچ ابتهاج‌ در محور هراز، این محور از امروز یکشنبه سوم تا سه شنبه پنجم شهریور از ساعت 8 صبح تا 17 عصرمسدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران  جاده‌ای می‌توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

هاشمی گفت: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل‌های مش ورزان و تلخ رود در محدوده گزنک در محور هراز، از دوم تا سیزدهم شهریور در روزهای شنبه از ساعت 12 تا 18 عصر، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از هشت صبح تا 18 عصر و چهارشنبه‌ها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به صورت همزمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می‌پذیرد.

محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین استمحور هراز از دوم شهریور مسدود می‌شودترافیک سنگین محور هراز را قفل کرد

وی افزود: کاربران جاده‌ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و ‌اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای 141 تماس بگیرند. سایت WWW.141.IR و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.​ 

مازندران دارای 6 محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از برقراری تردد در همه جاده‌های استان خبر داد و گفت: محور اصلی گنبدکاووس - کلاله نیز بازگشایی شد. - اخبار استانها -

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان گلستان، اظهار داشت: اواخر دیشب که محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر به علت طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش راهداران پاکسازی شده و تردد در این منطقه نیز برقرار شده است.

وی ادامه داد: همه محور‌های استان باز و تردد در آنها برقرار است. رانندگان با توجه به لغزندگی در محور‌های کوهستانی، لازم است که احتیاط کنند.

مصدقی بیان کرد: جاده پارک ملی گلستان به خراسان شمالی هم که دیشب به علت ورود رواناب مسدود شده بود، بامداد امروز بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، گفت: رانندگان برای عبور از مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها می‌توانند از سامانه 141 استعلام بگیرند.

به گزارش تسنیم،استان گلستان بیش از 5 هزار و 251 کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز